adexo3
۳۱۹۳۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جادوگر: هادی نوروزی به حقش نرسید

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: نباید دغدغه صعود به جام جهانی را داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: علی کریمی در بین دو نیمه بازی خونه به خونه و پیکان در لیگ یک اظهار داشت: تیم خونه به خونه خوب بازی کرد، اما در زدن ضربات آخر بی دقت هستند، پیکان هم تیم قدرتمندی است و شانس اول صعود به لیگ برتر، امیدوارم در نیمه دوم بتوانیم گلزنی کنیم و ۳ امتیاز مهم این بازی را بگیریم.

وی در مورد اینکه چطور شد که با تیم خونه به خونه همکاری کرد، گفت: حسن‌زاده مالک باشگاه از دوستان من است، قرار نبود در این تیم کار کنم، ایشان به من لطف داشتند و حکم مشاور مدیرعامل را زدند و من هم کنار تیم هستم. ان‌شاءالله تیم خونه به خونه بتواند به لیگ برتر صعود کند تا هم شهر بابل و هم استان مازندران در لیگ برتر صاحب سهمیه شود. مازندران بازیکنان مستعد فراوانی دارد، بازیکنانی که جزو بازیکنان کلیدی تیم ملی هم هستند. حیف است که چنین استانی تیمی در لیگ برتر نداشته باشد. استانی با این همه نیروی مستعد انسانی و امکانات و آب‌وهوای خوب می‌تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد. بابل شهر مرحوم هادی نوروزی هم هست، امیدوارم بتوانیم با صعود به لیگ برتر یاد و خاطره نوروزی را هم زنده نگه داریم و روح او را شاد کنیم.

کریمی افزود: هادی نوروزی بازیکن خوبی بود، اگرچه بسیاری او را بازیکنی با سجایای اخلاقی می‌دانند، اما واقعیت آن است که نوروزی از نظر فنی هم یک بازیکن خوب بود که به حقش در فوتبال نرسید. مردم بابل برای او سنگ‌تمام گذاشتند. در مراسم تشییع پیکرش، روز باشکوهی را رقم زدند که من در عمرم چنین چیزی را ندیده بودم. امیدوارم بعد از آن عزاداری باشکوه، شاهد یک جشن باشکوه صعود به لیگ برتر در بابل هم باشیم. حسن‌زاده برای باشگاه خیلی زحمت می‌کشد و خیلی حرص‌وجوش می‌خورد و مسائل مالی هم برایش مهم نیست. خوب است که امثال حسن‌زاده به سمت فوتبالی بیاند و در آن سرمایه‌گذاری کنند. او می‌خواهد به شهر و استانش خدمت کند و ما هم کنارش هستیم.

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد اینکه باشگاه خونه به خونه با باشگاه‌های روز دنیا چقدر فاصله دارد، گفت: می‌توان با برنامه‌ریزی به شرایط مطلوب رسید. حسن‌زاده ایده‌های زیادی برای این باشگاه و فوتبال ما دارد. در فوتبال دنیا پول‌های زیادی برای خرید بازیکن هزینه می‌شود، پس درآمد دارند که این پول‌ها را هزینه می‌کنند. فوتبال می‌تواند به‌راحتی مخارجش را تأمین کند، اگر حق‌پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و ورزشگاه‌های اختصاصی داشته باشیم. این چیزها که به عمر بازیگری ما قد نداد. امیدوارم این چیزها را در فوتبال ایران ببینیم.

وی افزود: ما در آسیا می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم، مسئولان و مدیران فوتبالی باید به این رشته ورزشی کمک کنند. تیم ملی ایران نباید دغدغه‌ای برای صعود به جام جهانی داشته باشد. ما باید به فراتر از آسیا فکر کنیم و به فکر صعود به مراحل بالاتر جام جهانی باشیم، نه‌اینکه به فکر جام ملت‌ها و صعود به جام جهانی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج