adexo3
۲۹۲۲۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال مادرید در آستانه رکوردشکنی جدید

باشگاه رئال مادرید در آستانه عقد قرارداد جدیدی با اسپانسر آلمانی خود است که رقم قابل توجهی را به درآمدهای سالانه این باشگاه اضافه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه رئال‌مادرید در آستانه عقد قرارداد جدیدی با اسپانسر آلمانی خود است که رقم قابل توجهی را به درآمدهای سالانه این باشگاه اضافه می‌کند.

به گزارش مارکا، باشگاه رئال‌مادرید در یک قدمی عقد قراردادی جدید با اسپانسر فعلی خود، شرکت تولید لوازم ورزشی آدیداس است که در صورت نهایی شدن، رکورد گران قیمت ترین قرارداد تجاری این باشگاه را خواهد شکست.

باشگاه رئال‌مادرید به موجه قراردادی که در آستانه عقد آن با آدیداس است، می‌تواند سالانه ۱۴۰ میلیون یورو به درآمدهایش اضافه کند که این بالاترین رقم در تاریخ تمام قراردادهایی است که سفیدپوشان مادریدی با اسپانسرهای خود منعقد کرده‌اند.

ظاهراً طرفین مدت مورد نظر طرفین برای این قرارداد ۱۰ سال است و به این ترتیب باشگاه رئال‌مادرید در پایان سال ۲۰۲۶ مجموعاً رقمی نجومی معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو از آدیداس دریافت کرده خواهد بود.

در صورت انعقاد این قرارداد میان رئال‌مادرید و شرکت آدیداس، رکورد گران‌قیمت‌ترین قراردادی که میان این شرکت آلمانی و تیم‌های طرف قراردادش بسته شده است هم شکسته خواهد شد. این رکورد در حال حاضر در اختیار منچستریونایتد است که سال ۲۰۱۴ قراردادی ۱۰ ساله به ارزش ۹۸۰ میلیون یورو با آدیداس بست و به همکاری‌ ۱۰ ساله‌اش با نایکی پایان داد.

آدیداس همچنین سال گذشته با باشگاه بایرن‌مونیخ قرارداد جدید منعقد کرد که مدت این قرارداد ۱۵ سال است. مدت این قرارداد اگرچه بیشتر از مدت قرارداد آدیداس با رئال‌مادرید است اما رقمی که باواریایی‌ها در پایان این مدت ازآدیداس دریافت خواهند کرد ۹۰۰ میلیون یورو خواهد. بایرن‌مونیخ در سال‌های ابتدایی قرارداد جدید‌شان با آدیداس ۶۰ میلیون یورو دریافت خواهند کرد اما این رقم به تدریج افزایش پیدا می‌کند و در سال‌های پایانی به ۹۰ میلیون یورو می‌رسد.

کمپانی آدیداس در سال‌های اخیر برای عقد قرارداد با تیم‌های بزرگ اروپایی توانسته است گوی سبقت را از رقیب اصلی خود شرکت نایکی برباید و علاوه بر تمدید قراردادهای قبلی‌اش با تیم‌های مانند بایرن‌مونیخ توانسته با مشتریان جدیدی مانند یوونتوس و منچستریونایتد قرارداد ببندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج