اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۰۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

یک مقایسه جالب بین مثلث BBC و MSN

پس از گذشت ۱۶ هفته از رقابت های لالیگا و بر خلاف تصورات، این نیمار و سوارز بوده اند که گوی سبقت را در رقابت آقای گلی از رونالدو و مسی ربوده اند.

ورزش سه: پس از گذشت ۱۶ هفته از رقابت های لالیگا و بر خلاف تصورات، این نیمار و سوارز بوده اند که گوی سبقت را در رقابت آقای گلی از رونالدو و مسی ربوده اند.

نگاهی به آمار گلزنی و شوت های مثلث BBC رئال و MSN بارسلونا نشان می دهد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید دو برابر سه مهاجم بارسا شوتزنی کرده اما نسبت به نیمار و سوارز گل های کمتری به ثمر رسانده است. در حال حاضر نیمار با ۱۴ گل، سوارز با ۱۳ گل و رونالدو با ۱۲ گل در رده های اول تا سوم گلزنان لالیگا قرار دارند.

رونالدو در ۱۶ بازی این فصل رئال در لالیگا بطور کامل در میدان حضور داشته و ۱۰۵ بار به سمت دروازه حریفان شوتزنی کرده که این آمار در مورد سوارز و نیمار به ۵۵ و ۵۲ می رسد. به عبارتی از هر ۹ شوت رونالدو یکی به گل تبدیل شده؛ در حالیکه سوارز از هر ۴ شوت یکبار موفق به گلزنی شده و در مورد نیمار نیز این آمار، یک گل از هر ۳.۷ شوت است.

لئو مسی به دلیل مصدومیت تنها ۷۰۳ دقیقه برای بارسا در لالیگا به میدان رفته و ۵ گل نیز به ثمر رسانده است. مسی ۵۳ بار به سمت دروازه حریفان شوتزنی کرده و از هر ۱۰.۶ شوت او یکی به تور نشسته است. اما گرت بیل و کریم بنزما به ترتیب ۳۹ و ۳۷ بار به سمت دروازه حریفان رئال شوتزنی کرده اند. بنزما تا بدینجا ۱۱ گله است و گرت بیل نیز ۸ گله، به عبارتی از هر ۳.۴ شوت بنزما و ۴.۸ شوت بیل، یکی به گل تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج