adexo3
۲۶۸۰۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکست سنگین دورتموند در خانه هامبورگ

بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳-۱ مغلوب هامبورگ شد.

ورزش سه: بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳-۱ مغلوب هامبورگ شد.

شاگردان توماس توخل امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار، بتوانند همچنان فشار روی بایرن صدرنشین را حفظ کنند اما با شکستی غیرمنتظره، این فرصت را در اختیار شاگردان پپ گواردیولا قرار دادند تا فاصله در صدر جدول را به ۸ امتیاز افزایش بدهند.

هر دو تیم بازی را مصمم و با دوندگی بسیار آغاز کردند که نوید یک دیدار پرحادثه را می‌داد. دقیقه ۱۴کاگاوا که از سمت راست زمین حرکت خوبی را آغاز کرده بود در موقعیت تک به تک با ساکای نخستین فرصت گلزنی را خلق کرد، اما ضربه او که آوبامیانگ هم به سرعت برای هدایت آن به داخل دروازه هامبورگ جلو آمده بود، راهی به درون چارچوب نیافت. دو دقیقه بعد هامبورگی‌های میزبان صاحب موقعیت شدند.

سانتر اوسترزولک روی نقطه پنالتی به لاسوگا رسید، اما ضربه نهایی این بازیکن کروات درحالیکه تنها ده متر با رومان بورکی فاصله داشت با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت. اما دقیقه ۲۰ فشار تیم میزبان نتیجه داد و توانستند یک ضربه پنالتی از دورتموند بگیرند.

هولت‌بی که روی یک ضدحمله سریع زردپوشان وست‌فالن را غافلگیر کرده بود، توپ را برای ایلیشویچ مهیا کرد اما بورکی که غافلگیر شده بود، مجبور به خطا روی این بازیکن شد و نه تنها یک کارت زرد گرفت، که یک ضربه پنالتی هم به حریف تقدیم کرد. میشل لاسوگا پشت این ضربه ایستاد و توانست گل نخست مسابقه را برای هامبورگ ثبت کند.

بعد از این گل مارکو رویس درصدد جبران برآمد و حرکت سریعی را از سمت چپ محوطه جریمه هامبورگ آغاز کرد اما آدلر از راه رسید و شوت زمینی این بازیکن را برگرداند. در این دقایق توماس توخل کنار زمین ناراضی به نظر می‌رسید چرا که شاگردانش قدرت لازم را از خود به نمایش نگذاشته بودند.

دقیقه ۳۰ آوبامیانگ قصد جبران گل خورده داشت اما او هم توسط لاسوگا که در این دقایق در همه جای زمین مشاهده می‌شد ناکام ماند. ده دقیقه بعد لوئیس هولتبی روی پاس مولر موفق شد توپ را به گوشه راست دروازه دورتموند بچسباند تا هامبورگ میزبان با برد ۲ بر ۰ به رختکن برود.

در نیمه دوم دورتموند که در تلاش برای جبران گل‌های خورده بود دو تعویض انجام داد که قدرت این تیم را به شکل محسوسی افزایش داد، اما دقیقه ۵۵ گل سوم هم برای هامبورگ به ثمر رسید. این بار کاپیتان متس هوملس بود که برای نجات از دست هولتبی خواست توپ را با سر دفع کند، اما ضربه‌اش دور از دستان بورکی بود و وارد دروازه خودی شد.

بعد از این گل دورتموندی‌ها آشفته و احساسی حمله می‌کردند و حال آنکه هامبورگ با نظم و اطمینان به دفاع می‌پرداخت. آنها دقیقه ۶۵آوبامیانگ را که در گلزنی برای دورتموند به آب و آتش می‌زند را هم ناکام گذاشتند. تنها یک دقیقه بعد چیزی نمانده بود سوکراتیس یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما بخت با هامبورگ یار بود که ضربه این بازیکن یونانی با اختلافی میلی‌متری از کنار دروازه به بیرون رفت.

تلاش‌های آوبامیانگ بالاخره دقیقه ۸۶ نتیجه داد و او موفق شد روی پاس عدنان یانوزای از فاصله هفت متری پانزدهمین گل خود در این فصل بوندسلیگا و تنها گل دورتموند در این مسابقه را به ثمر برساند. اما این گل سودی برای زردها نداشت و آنها در خانه هامبورگ متحمل شکست ۳ بر ۱ شدند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج