adexo3
۲۶۲۲۷۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

سرپرست پرسپولیس تهدید به افشاگری کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال درگیر مشکلات شخصی است و می‌خواهند به همین دلیل پرسپولیس را زمین بزنند، اما همه چیز را در این باره می‌گویم.

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال درگیر مشکلات شخصی است و می‌خواهند به همین دلیل پرسپولیس را زمین بزنند، اما همه چیز را در این باره می‌گویم.

علی‌اکبر طاهری درخصوص اشتباهات سریالی داوری که در چند بازی اخیر پرسپولیس بر ضد این تیم اتفاق افتاده، گفت:‌ واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. صحنه‌هایی علیه تیم پرسپولیس رخ می‌دهد که دیگر نیاز به کارشناسی ندارد. شما زمانی مسئله‌ای را کارشناسی می‌کنید که بخواهید یک روند را ارزیابی کنید، اما وقتی توپ به سینه دروازه‌بان ما می‌خورد و عالم و آدم این را می‌بیند و داور نمی‌بیند این دیگر کارشناسی نمی‌خواهد.

وی ادامه داد: در بازی با ذوب‌آهن در تهران هم همه دیدند توپ به سینه بنگر برخورد کرد، اما آن توپ پنالتی گرفته شد و ما بازی را باختیم. این مسائل واقعاً باعث ناراحتی شده و ما حتی نامه هم در این خصوص زده‌ایم و بارها صحبت کرده‌ایم، اما فایده ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از کارشناسان داوری خواهش می‌کنم که در صحبت‌های‌شان علیه پرسپولیس حرف بزنند. به نظر من کارشناسان هرچه می‌گویند، آقایان داور برعکس آن را انجام می‌دهند. ما نمی‌خواهیم به سود پرسپولیس حرف بزنند، بلکه همان واقعیت‌هایی را هم که می‌گفتند، دیگر نگویند و خواهش می‌کنم که کارشناسان علیه پرسپولیس حرف بزنند!

طاهری تصریح کرد: من واقعاً برای فدراسیون و کمیته داوران متأسفم، آقایان خودشان را به خواب زده‌اند. متأسفم که بگویم فدراسیون فوتبال درگیر مسائل شخصی است و می‌خواهند پرسپولیس را زمین بزنند. شک نکنید به زودی با سند همه حرف‌هایم را ثابت می‌کنم. من متأسف هستم برای آقایان کفاشیان و عنایت که می‌خواهند پرسپولیس را بکوبند و شک نکنید به زودی همه چیز را در این باره خواهم گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عماد

      الان دیگه دیر شده،تیم به باد رفت.آخه چندتا بازی باید این اتفاق برای یک تیم بیفته؟بازی با ذوب آهن تو لیگ،تو جام حذفی،بازی با سایپا،بازی با استقلال خوزستان.بسه دیگه لطفا.

    • بدون نام

      بی وجدانها برید گم شید

    • پوریا

      شما اگه وجدان داشتید افشاگری میکردی اگه نکنی به همه ی فوتبالی ها خیانت کردی

    • hamid

      باید تیم از لیگ بکشه بیرون این تهدیدها دیگه فایده ای نداره یه بار اشتباه دوبار اشتباه دارن پرسپولیس را میکوبند به خدا
      خدا ازتون نگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج