adexo3
۱۹۱۴۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماجدی: استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد

سرپرست استقلال گفت: «ما تمام تلاشمان را می کنیم و تا هفته آخر دست از تلاش بر نمی داریم.»

کاپ: میرشاد ماجدی در رابطه با شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: «۲ تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و به نظرم بینندگان این دیدار نمایش خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودند. البته حقمان باخت نبود و می توانستیم حداقل با یک مساوی زمین را ترک کنیم. بازی را هم خوب شروع کردیم اما روی ۲ غفلت از حریف عقب افتادیم و شکست خوردیم.»

وی با اشاره به جو ورزشگاه غدیر اهواز افزود: «اصلا جو خوبی را در اهواز شاهد نبودیم. انتظارمان از بازی دیروز و تماشاگران اهوازی اصلا این نبود. بازیکنان ما خانواده دارند و نباید به آنها بی احترامی شود. به نظرم باید برای حل این مشکل یک فکر اساسی شود.»

سرپرست استقلال همچنین تصریح کرد: «اگر بعد از فحاشی هایی که به بازیکنان ما شد، یک بازیکن از خودش واکنشی نشان می داد و اتفاقی بدی رخ می داد، چه کسی می خواست پاسخگو باشد؟ باید طوری رفتار کنند که در حد یک تیم لیگ برتر و یک بازی در لیگ برتر باشد.»

ماجدی در پایان در خصوص اینکه گفته می شود شانس قهرمانی برای استقلال از دست رفته، عنوان کرد: «ما تمام تلاشمان را می کنیم و تا هفته آخر دست از تلاش بر نمی داریم. امیدوارم بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم و دل هواداران را شاد کنیم. فکر می کنم ما استحقاقش را هم داریم و هنوز شانس قهرمانی برای استقلال وجود دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج