adexo3
۱۸۵۳۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: مشکل ما در خط حمله است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید مشکل تیمش در شکست مقابل بیلبائو را در خط حمله دانست.

خبرگزاری فارس: کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل بیلبائو اظهار داشت: بازی پایاپای بود. بیلبائو از لحاظ دفاعی منسجم بود و گل زد. مشکل ما دفاعی نیست بله در خط حمله است. در دو بازی یک گل زدیم و آن هم از روی نقطه پنالتی. این چیزی است که باید درستش کنیم. جلوی دروازه حریف تأثیرگذاری لازم را نداریم. خیلی انفرادی بازی کردیم و وقتی نیاز بود سریع‌تر بازی کنیم یا زمانی که باید بازی را آهسته می‌کردیم، به دنبال راه‌حل‌های انفرادی بودیم. توپ را به گردش در نمی‌آوردیم و مهاجمانمان فضا نداشتند. باید بدانیم چه زمانی توپ را پاس بدهیم و چه زمانی آن را جلو ببریم.

وی ادامه داد: با فرستادن خسه به زمین می‌خواستم بازیکنان تازه‌نفس را به زمین بفرستم و فضای بیشتری در عرض زمین ایجاد کنم. کروس را بیرون کشیدیم زیرا اخطار گرفته بود و در مورد ایارامندی هم همین طور. ما فشار آوردیم و در نیمه زمین حریف بازی کردیم. مشکل ما مشکل بدنی نبود بلکه عدم شفافیت بازی در خط حمله بود.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: مسئولیت این شکست بر عهده من است. بقیه می‌گویند که این تیم آنها نیست بلکه تیم من است. تیم بد بازی می‌کند و این کار ما را در لیگ سخت می‌کند اما همه‌چیز هنوز به پایان نرسیده است و ما تلاش می‌کنیم که در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکل را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: ما در خط حمله ضعیف کار کردیم و این یک ضعف انفرادی نیست. ما عالی بازی نکردیم اما مشکل از این سه بازیکن (بنزما، بیل و رونالدو) نیست. همه مسئول حملات تیم هستند و باید کار خودشان را انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج