adexo3
۱۸۳۲۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: دست به ترکیب تیم نمی‌زنم

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که پیش از دیدار با بارسلونا تیمش سه بازی دارد که همه به یک اندازه مهم هستند.

خبرگزاری فارس: کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل ویارئال اظهار داشت: مودریچ در این بازی غایب است. او این هفته با بقیه بازیکنان عالی کار کرده است اما به زمان بیشتری نیاز دارد. امیدواریم که بتوانیم در بازی با شالکه از او استفاده کنیم. با شرایط خوبی از لحاظ بدنی و روحی وارد مهم‌ترین بخش فصل می‌شویم. بیل در مسابقات اخیر عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است. امیدوارم کارش را به همین شکل ادامه دهد زیرا به بیل با این عملکرد مثبت نیاز داریم. او روی تکل آرون نیگوئز خوش‌شانس بود اما این‌ها اتفاقاتی است که در فوتبال می‌افتد. بیل خوش‌شانس بود که آسیب ندید.

وی ادامه داد: سخت است که بگوییم کدام جایگاه بهترین جا برای ایسکو است زیرا او نشان داده است که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بازی کند. او زمانی که در قلب خط میانی بازی می‌کرد، شگفت‌انگیز حاضر شد اما من فکر می‌کنم باید بیشتر در خط حمله از او استفاده کنم تا در خط دفاع. اگر ایسکو آماده باشد، همیشه بازی خواهد کرد و این جای بحث ندارد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: ویارئال تیم باکیفیتی است و توانایی‌های فراوانی دارد. آنها بازی‌های خوبی مقابل بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشته‌اند و برای شکست آنها باید در بهترین شرایطمان باشیم. وقتی تیمی عالی بازی می‌کند، نشان‌دهنده این است که مربی خوبی دارند. شیوه کار و صحبت کردن مارسلینو (سرمربی ویارئال) را دوست دارم. مسابقه بسیار حساسی خواهد بود و من فکر نمی‌کنم که آنها تغییر زیادی در ترکیبشان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: قصد ندارم دست به ترکیب بزنم. فکر نمی‌کنم بازی‌های زیادی انجام داده باشیم. تیم سر حال است و عالی بازی می‌کند. ما تنها به نمایش بهترین عملکردمان فکر می‌کنیم. قبل از بازی با بارسلونا سه مسابقه دیگر داریم که همه به همان اندازه مهم هستند. همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. آنها همه به یک اندازه ارزش دارند. کار سختی در پیش داریم. مردم همیشه از مربیانی که دست به ترکیب تیم می‌زنند انتقاد می‌کنند اما در عین حال از آنهایی که این کار را نمی‌کنند هم انتقاد می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج