اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۶۵۰۵
۵۰۷۳
۵۰۷۳
پ

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

دو تیم یوونتوس و میلان، امشب در دیدار برگشت سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طرفداری: دو تیم یوونتوس و میلان، امشب در دیدار برگشت سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به همین مناسبت وب سایت بین المللی گل اقدام به انتخاب تیم منتخبی با تلفیقی از بازیکنان دو تیم نموده است، که در زیر مشاهده می نمایید:

دروازه بان - جیان لوییجی بوفون (یوونتوس ؟-۲۰۰۱): گرانقیمت ترین دروازه بان تاریخ، یکی از بهترین های این پست نیز در تاریخ است. این دروازه بان در سن ۱۷ سالگی با پیراهن پارما مقابل میلان درخشید و ۲۰ سال بعد هنوز هم محکم و استوار است. او موفق به کسب هفت اسکودتو شده است.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

مدافع میانی - فرانکو بارسی (میلان ۹۷-۱۹۷۷): بارسی یک رهبر و بازیخوان درخشان و فوق العاده در قلب خط دفاعی میلان بود و در دوران اوجش بی نظیر بود. او کاپیتان میلان بی نظیر اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ بود و طی یک نظرسنجی به عنوان بهترین بازیکن ایتالیا در قرن بیستم انتخاب شد. او تنها در میلان بازی کرد و با این تیم شش اسکودتو و سه جام باشگاه های اروپا کسب کرد. زمانی که او از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، پیراهن شماره ۶ وی به عنوان سمبل باشگاه با خود وی بازنشست شد.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

مدافع میانی - گائتانو شیرآ (یوونتوس ۸۸-۱۹۷۴): یکی از بزرگترین لیبروهای تاریخ فوتبال در کنار فرانتس بکن باوئر و فرانکو بارسی. شیرآ یک مدافع شیک و برازنده با درک تاکتیکی کامل بود. او توپ را به عنوان یک مدافع می گرفت و جرقه حمله تیم خود را می زد. او با یوونتوس تقریبا به تمامی افتخارات بزرگ دست یافت , ۷ اسکودتو و یک جام باشگاه های اروپا کسب کرد و طی یک حادثه غم انگیز رانندگی در سال ۱۹۸۹ درگذشت.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

مدافع راست - کلودیو جنتیله (یوونتوس ۸۴-۱۹۷۳): یکی از خشنترین و سرسخت ترین مدافعان در تاریخ فوتبال، جنتیله به دلیل یارگیری من تو من با دیه گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۲ بسیار مشهور شد. جنتیله شش اسکودتو کسب کرد و در زمان جیووانی تراپاتونی موفق شد قهرمان جام باشگاه های اروپا شود.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

مدافع چپ - پائولو مالدینی (میلان ۲۰۰۹-۱۹۸۴): یک اسطوره دفاعی دیگر. مالدینی به مدت یک چهارم قرن در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرد. او اولین بازی خود را برای میلان در ژانویه ۱۹۸۵ انجام داد و رکورددار بازی در میلان و همچنین سری آ شد. او هفت اسکودتو و پنج جام باشگاه های اروپا با میلان کسب کرد.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

هافبک دفاعی - فرانک ریکارد (میلان ۹۳-۱۹۸۸): یک هافبک دفاعی فوق العاده که به عنوان یک مدافع سطح جهانی نیز بازی می کرد. ریکارد به همراه دو هموطنش مثلث مخوف هلندی میلان را تشکیل می دادند. او موفق به کسب دو اسکودتو و دو جام باشگاه های اروپا با گلزنی در فینال ۱۹۹۰ مقابل بنفیکا شد.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

هافبک بازیساز - آندرا پیرلو (میلان ۱۱-۲۰۰۱ و یوونتوس ؟-۲۰۱۱): زمانی که او بازنشسته شود، قطعا از وی به عنوان بهترین هافبک میانی تاریخ ایتالیا یاد خواهد شد. او به مدت ۱۰ سال با خلاقیت و ضربات ایستگاهی اش شادی را به اردوی روسونری آورد. پیرلو موفق به کسب دو اسکودتو و دو لیگ قهرمانان با میلان شد و سپس به یوونتوس پیوست. وی یکی از مهره های کلیدی در تولد دوباره یوونتوس و کسب سه اسکودتوی متوالی بود.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

هافبک هجومی - میشل پلاتینی (یوونتوس ۸۷-۱۹۸۲): هافبک افسانه ای و فرانسوی یوونتوس، گل قهرمانی یوونتوس در فینال جام باشگاه های اروپا در مقابل لیورپول را به ثمر رساند، بازی که فاجعه هیسل در آن رخ داد. وی موفق به کسب دو اسکودتو با یوونتوس شد و سه سال متوالی بهترین بازیکن سال اروپا شد. شاید بتوان گفت وی بهترین پاسور ورزشی باشد که تاکنون دیده اید.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

مهاجم - روبرتو باجو (یوونتوس ۹۵-۱۹۹۰ و میلان ۹۷-۱۹۹۵): از نظر بسیاری بهترین بازیکن تاریخ ایتالیاست. باجو بازیکن کلیدی در ترکیب یوونتوس در اوایل دهه ۹۰ بود. دریبل های باورنکردنی و خلاقیت وی، در کنار گلزنی و ضربات آزاد دیدنی، موجب شد در ۲۰۱ بازی با پیراهن بیانکونری ۱۱۵ گل به ثمر رساند و ضمن کسب جام یوفا در سال ۱۹۹۳ بهترین بازیکن سال اروپا شود. او در سال ۱۹۹۵ پس از کسب اسکودتو و کوپا ایتالیا به همراه یوونتوس راهی میلان شد و به همراه این تیم نیز یک اسکودتو کسب نمود.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

مهاجم - خوزه آلتافینی (میلان ۶۵-۱۹۵۸ و یوونتوس ۷۶-۱۹۷۲): بسیاری از آلتافینی تصویرش با پله را به خاطر می آورند. بدون شک آلتافینی بهترین بازیکن برزیلی تاریخ سری آ است. او ۱۶۸ گل در ۲۴۸ بازی با پیراهن روسونری به ثمر رساند و موفق به کسب جوایز زیادی از جمله دو اسکودتو شد. او دو گل برای میلان در فینال جام باشگاه های اروپا ۱۹۶۳ در مقابل بنفیکا به ثمر رساند و موفق به شکست اوزه بیو شد. در اواخر دوران فوتبالش به یوونتوس پیوست و دو اسکودتوی دیگر با این تیم کسب کرد و الهام بخش این تیم در راهیابی به اولین فینال اروپایی بود.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان

مهاجم - مارکو فان باستن (میلان ۹۳-۱۹۸۷): یکی از کامل ترین مهاجمان تاریخ. فان باستن قطعه نهایی مثلث معروف هلندی میلان شامل فرانک ریکارد و رود گولیت بود. او با میلان سه اسکودتو کسب کرد و سه بار نیز بهترین بازیکن سال اروپا شد. دو بار قهرمان جام باشگاه های اروپا شد و ۱۰۸ گل در ۱۶۸ بازی به ثمر رساند. متاسفانه او در ۲۹ سالگی به دلیل مصدومیت بازنشسته شد.

تیم منتخب تاریخ یوونتوس - میلان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج