adexo3
۱۶۸۷۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا و آغاز ماموريت ۲۰۱۵ در مونیخ

بايرن مونيخ با اهدافى بلند سال جديد ميلادى را آغاز نموده است.

طرفداری: بايرن مونيخ با اهدافى بلند سال جديد ميلادى را آغاز نموده است، اين تيم مى خواهد هر چه سريع تر قهرمانى در بوندسليگا را مسجل نمايند و دو مرتبه در ماه مى و ژولاى آيتده در برلين پايتخت آلمان، جام قهرمانى دو رويداد ديگر را نيز از آن خود نمايد.

روز چهارشنبه گذشته بعد از اتمام خواب كوتاه زمستانى بايرن مونيخ بعد از هجده روز، بازيكنان اين تيم براى ماموريت سه گانه ۲۰۱۵ (Triple-Mission ۲۰۱۵) تمرينات خود را آغاز نمود. پپ گوارديولا بيست و سه روز فرصت خواهد داشت تا تيم خود را براى روز سى ام ژانويه و ديدار مقابل وولفسبورگ نزديك ترين تعقيب كننده تيم در بوندسليگا آماده نمايد، آرين روبن بهترين گل زن تيم دور رفت بوندسليگا معتقد است:"با تمركز كار كردن براى ما بسيار مهم است، چون علاوه بر بوندسليگا بازى هاى بزرگى در دور برگشت در انتظار ماه خواهد بود."

گواردیولا و آغاز ماموريت 2015 در مونیخ

فتح ليگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۵ بزرگ ترين هدف مونيخى ها مى باشد و اين تيم در اولين قدم در اين رقابت ها مى بايست در مرحله يك هشتم شاختار دونتسك نماينده اوكراين را از پيش رو بردارد. انگيزه بسيار زيادى در اين زمينه در بين بازيكنان مونيخى احساس مى شود، مانوئل نوير سنگربان تيم در اين زمينه با يادآورى فينال دراماتيك مونيخ و شكست مقابل چلسى،پيش از اين گفته است:"سال ۲۰۱۲ ما در شهر خودمان در فينال شكست خورديم و نتوانستيم به عنوان قهرمانى برسيم، اما در سال ۲۰۱۵ از اين شانس برخورداريم كه در كشور خود فاتح ليگ قهرمانان اروپا شويم."

مونيخى ها براى پنجمين سال متوالى و براى فرار از زمستان مونيخ، قطر را با وجود انتقادات فراوان به عنوان محل برگزراى اردوى آمادى سازى خود برگزيده اند و اساس موفقيت بايرن مونيخ در نيم فصل دوم در اين كشور مى بايست پايه ريزى گردد. آرين روبن شرايط محل تمرينى تيم در قطر را ايده آل توصيف نموده است و ماتياس سامر مدير ورزشى باشگاه اعلام نموده كه "از اولين جلسه تمرينى تيم بر روى بازى مقابل وولفسبورگ تمركز خواهد نمود."

بازگشت دوباره هولگر بداشتوبر به تمرينات تيمى، رقابت در خط دفاعى تيم را افزايش خواهد داد، داويد آلابا نيز بعد از بهبود آسيب ديدگى از ناحيه زانو، تمرينات سبك فردى را آغاز نموده و به زودى به تمرينات تيم ملحق خواهد شد. براى باستين شواين اشتايگر نيز كه در اواخر نيم فصل گذشته به تركيب اصلى مونيخى ها اضافه شد، دوران آمادگى نيم فصل از اهميت بسيار ويژه اى برخوردار است. سامر در تمجيد از كاپيتان دوم تيم مى گويد:"باستين از قدرت، استقامت و اراده اى محكم و تاثيرگذار برخوردار است."

در بازى هاى ابتدايى بايرن مونيخ در سال ۲۰۱۵، ‌بازيكنانى نظير فيليپ لام، تياگو آلكانتارا و خاوى مارينز غايب خواهند بود و بازيكنى نظير ژردان شكيرى كه از نيمكت نشينى خود ناراضى بود، سرانجام تصمیم به جدا شدن از بایرن مونیخ و پيوستن به اينتر گرفت. سران باشگاه مونيخى اما مانع از جدايى پير اميل هويبيرگ پديده نوزده ساله دانماركى خود شدند و او را تا انتهاى فصل به صورت قرضى به آوگزبورگ منتقل نمودند تا در اين تيم تجربيات با ارزشى كسب نمايد و از طرفی قرارداد وی را تا سال ۲۰۱۸ تمدید کردند.

بايرن مونيخ با بيشترين اختلاف امتيازى در تاريخ بوندسليگا با تيم دوم (۱۱ امتياز) نيم فصل اول را به پايان رسانده است و حال كادر فنى اين تيم براى كسب بيست و پنجمين عنوان قهرمانى خود در بوندسليگا در حال برنامه ريزى است.سامر اعلام نموده كه"ما مى خواهيم قهرمانى در بوندسليگا هر چه سريع تر مسجل نماييم." سامر همچنين آثارى از بى انگيزگى در بايرن مونيخ احساس نمى نمايد:"يك يا دو عنوان براى هر قهرمانى در هر رشته ورزشى كافى به نظر نمى رسد و ما از انگيزه كافى برخوردار هستيم."

به هر حال ماتياس سامر و پپ گوارديولا مى بايست هوشيار باقى بمانند تا همانند فصل گذشته قهرمانى سريع در بوندسليگا آثارى منفى در عملكرد تيم نداشته باشد، چون بازى هاى تعيين كننده فصل به ويژه در ليگ قهرمانان اروپا، در اواخر فصل براى مونيخى ها اتفاق خواهند افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج