اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۳۵۸۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقال گرت بيل به منچستر بي‌معناست

براساس گزارشات رسيده از رسانه هاي ليگ برتر جزيره منچستر يونايتد مايل به امضا قرارداد با گرت بيل است اما رئال مادريد به هيچ وجه قصد فروش اين بازيکن را ندارد .

ورزش سه: براساس گزارشات رسيده از رسانه هاي ليگ برتر جزيره منچستر يونايتد مايل به امضا قرارداد با گرت بيل است اما رئال مادريد به هيچ وجه قصد فروش اين بازيکن را ندارد .

حتی اخبار این انتقال نیز هیچ حسی را به هواداران فوتبال منتقل نمی کند بازیکن ۲۵ ساله بخوبی در فصل دوم با رئال مادرید می تازد و گلهای مهمی در بازیهای حساس نیز به ثمر رسانده است . گزارشات حاکی از امضا قرارداد به مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو با بازیکنا ولزی رئال مادرید است یعنی ۵۳ میلیون یورو بیش از قیمت خرید مادرید . اما این شایعات بی پایه و اساس حتی هیچ حسی را به هاوادران فوتبال انتقال نمی دهد.

امروز به دلایل این عدم حس کافی برای انتقال گرت بیل به منچستر می پردازیم :

۱- بی بی سی ، مثلث آتشینی که در جهان بهترین است واقعا دلیلش چیست که رئال مادرید این خط هجومی را متلاشی کند ؟ چرا کارلو آنچلوتی وشخص رئیس باشگاه فلورنتینو پرز باید به همین سادگی از گرت بیل بازیکن مهمشان در خط حلمه ی تیم بگذرند . ؟ کارلتو برای رسیدن به این تیم بی شکست زحمات زیادی کشیده نه تنها کارلتو بلکه مورینیو که پایه ی مادرید را در زمان حمله طرح ریزی کرد . اگر بیل مادرید را ترک کند لوس بلانکوس نیازمند بازیکنی جدید برای جایگزینی اوست ، که یک بازیکن دیگر نمی تواند به این زودی ها با خط حمله ی رئال تطبیق پذیرد به خصوص وقتی که جایگزین گرت

بیل نیز باشد . اگر حتی درصدی هم توانست جا پای گرت بیل را پرکن زیر بار فشار روانی شانه خالی خواهد کرد .

۲- گرت بیل در مادرید خوشحال است ، ای نبزرگترین تفاوت بین او و دی ماریا ست . بازیکن آرژانتینی خواهان قراردادی سنگین تر و حقوق بالا بود و نقش تضمین کننده برای تیم رئال نقشی ست که گرت بیل در حال حاضر ایفا کننده آن است .

۳- فلورنتینو پرز نمی خواهد یکی از بزرگترین خرید های خود را همانند رونالدو به این زودی رها کند و از دست بدهد ، قرارداد با اواشتباه نبود اما فروختن او به این زودی اشتباه است . نگاهی به پیشرفت کریم بنزما در اسپانیا بیاندازید . کریم بنزما زمان ورود به رئال مادرید به نظر بازیکن مناسبی نبود اما به بهترین مهاجم مادرید همراه با رونالدو و بیل مبدل شد . فلورنتینو پرز نیز مطمئنا ، بیل را در گذر زمان بهتر از این خواهد دید و این نکته را می داند و او را نمی فروشد .

۴- رئال مادرید نگرانی برای پول ندارد . ۱۵۰ میلیون یورو می تواند هزینه ی بالا و هنگفتی برای وسوسه شدن هر باشگاهی باشد اما نه برای مادرید . زمانیکه شما دو فصل پیش ۱۰۰ میلیون یورو برای او پرداخت میکنید معنا و مفهومش این است که نیازی به این پول هنگفت و بادآورده ندارید.

۵- در آخر ، همه چیز بهتر از همیشه پیش می رود . مادرید بیست و دومین پیروزی متوالی خود را برابر سن لورنزوجشن گرفت ، بیل نیز در ۵ بازی متوالی گلزنی کرده و امار قابل توجهی دارد . اشتباه نکنید ، بیل هیچ جا نخواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      گرت بیل بره به منچستر یونایتد رئالی ها ضعیف می شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج