adexo3
۱۵۳۵۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نگرانی یواخیم لوو از شکست مقابل اسپانیا

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل اسپانیا در ویگو به کنفرانس مطبوعاتی رفت و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طرفداری: یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل اسپانیا در ویگو به کنفرانس مطبوعاتی رفت و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

اسپانیا و سبکش: "از سال ۲۰۰۸، اسپانیا به خاطر روش بازی خود، نقطه مرجع اصلی در دنیای فوتبال بوده است. من از سال ۲۰۰۴ فوتبال اسپانیا را خیلی دنبال کرده ام و چند ماهی را در برخی از باشگاه های آنها سپری کرده ام. آنچه که بیش از همه تحسینش می کنم، روش بازسازی آنها در سطح باشگاهی است و اینکه چگونه مراقب بازیکنان جوانشان هستند."

هوادار: "من همیشه نحوه درک فوتبال در اسپانیا را دوست داشتم، اما ما سعی نکرده ایم که از آنها کپی کنیم، بلکه به منظور پیشرفت، یادگیری کرده ایم."

غایبان آلمان: "لیست مصدومان یک مانع است چرا که بازیکنان زیادی را در اختیار نداریم. ما با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم. وضعیت خدیرا و موستافی در هاله ای از ابهام قرار دارد چرا که مصدومیتی جزئی دارند. اگر در نهایت خدیرا بازی را آغاز کند، کاپیتان تیم خواهد بود."

بازنشتگی ها: "با جدایی لام و کلوزه از تیم ملی حفره بزرگی ایجاد شده است و وظیفه من به عنوان مربی این است که برای این مشکل راه حلی پیدا کنم."

خستگی: "من به عنوان یک بهانه این را نمی گویم، اما من متوجه سطح بالایی از خستگی شده ام. اگر فردا مقابل اسپانیا شکست بخوریم فاجعه بار نخواهد بود؛ مهمترین مسئله این است که بازیکنان با ذهنیت پیروزی بازی کنند و اینکه ما برای پیروزی بجنگیم."

اثر باقی مانده از جام جهانی: "تیم هایی که به مراحل بالاتری از جام جهانی صعود کرده بودند در این مقطع از مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ با سختی هایی مواجه شده اند؛ این فقط مختص به ما نیست. ما باید باتری های خود را مجدداً شارژ کنیم تا در سال ۲۰۱۵ با قدرت بازگردیم چرا که هدف اصلی ما قهرمانی در جام ملت های اروپای بعدی است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج