adexo3
۱۴۱۵۴۰۲
۷۰۲
۷۰۲
پ

اتفاقات مشکوک و شائبه‌برانگیز در لیگ دوی کشور!

در آستانه شروع دیدار حساس پتروپالایش شازند و کویرمقوا دز لیگ دو، اتفاقات عجیبی پیرامون این مسابقه رخ داد‌ه است.

ورزش سه: در آستانه شروع دیدار حساس پتروپالایش شازند و کویرمقوا دز لیگ دو، اتفاقات عجیبی پیرامون این مسابقه رخ داد‌ه است.

هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم کشور امروز با برگزاری مسابقات گروه دوم پیگیری خواهد شد که در یکی از دیدارهای مهم این گروه تیم پتروپالایش شازند میزبان تیم صدرنشین کویر مقوا تهران خواهد بود.

تیم هادی شکوری در شرایطی میزبان این بازی سرنوشت ساز است که در آستانه آغاز مسابقه حواشی عجیب و غریب دامن‌گیر تیمش شده و شائبه‌هایی را بین سایر تیم‌ها و فوتبالدوستان ایجاد کرده است.

پتروپالایش شازند پس از اینکه نیم فصل نخست را با شرایطی نامطلوب پشت سر گذاشت، با حضور هادی شکوری در نیم فصل دوم احیا و متحول شد و حتی توانست یقه تیم‌های مدعی را بگیرد، به طوری که موفق شد برابر بعثت کرمانشاه به پیروزی برسد و شهرداری نوشهر را متوقف کند.

در شرایطی که انتظار می‌رفت این تیم در بازی امروز نیز بتواند مانع پیش‌روی صدرنشین گروه دوم نیز شود اما بازیکنان این تیم در اقدامی عجیب و شائبه برانگیز تنها دو ساعت مانده به آغاز مسابقه با انتشار استوری مشترک اعلام کردند که به دلیل عدم دریافت مطالبات به میزان مقرر از سوی باشگاه مالی از حضور در بازی امروز امتناع خواهند کرد؛ مسئله‌ای که می‌تواند سلامت مسابقات گروه دوم لیگ دو را به خطر بیاندازد و مهم‌تر از آن روح فوتبال را نیز آزرده کند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که باشگاه پتروپالایش شازند که پیش از این ۵۰ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده بود صبح امروز نیز ۵ درصد از قرارداد آنها را واریز کرد تا مجموع دریافتی بازیکنان به ۵۵ درصد برسد.

این در حالی است که به جز چند تیم، معدود اکثر تیم‌های لیگ دویی حدود ۴۵ الی ۵۰ دریافتی داشته‌اند و انتظار می‌رود کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال به این مسائل ورود کرده و از ابعاد مختلف موضوع را مورد پیگیری و بررسی قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج