adexo3
۱۳۶۶۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بردِ انگلیس در اولین گام

انگلیس موفق شد در خانه سوئیس در اولین بازی مقدماتی یورو ۲۰۱۶ به پیروزی دست پیدا کند.

سایت برنامه نود: سوئیس و انگلستان در اولین بازیشان در گروه پنجم دور مقدماتی یورو ۲۰۱۶ در ورزشگاه سنت یاکوب به قضاوت چونیت شاکر به مصاف هم رفتند که در نهایت یاران هاجسون به یک برد ارزشمند خارج از خانه دست یافتند.

انگلستان در این دیدار با دو گل ولبک که هر دو روی ضد حمله به ثمر رسید، به پیروزی رسید، گل اول دقیقه ۵۹ روی پاس استرلینگ رقم خورد و گل دوم نیز روی پاس لمبرت دقیقه ۹۵ به ثمر رسید. در این بازی دلف از انگلیس با کارت زرد داور روبرو شد.

سوئیس که در این دیدار برای اولین بار پتکوویچ را در یک دیدار رسمی روی نیمکت می دید، نتوانست از امتیاز میزبانی بهره ببرد. انگلستان در مجموع بهتر از فرصت هایش استفاده کرد و در نهایت نیز روی دو ضد حمله و سرعت بازیکن هایش به حریف ضربه زد.

نیمه اول این دیدار موقعیت های خیلی خوبی نصیب دو تیم نشد، اگرچه هر از گاهی هر دو تیم به فکر رسیدن به دروازه حریف بودند ولی در نهایت تساوی بدون گل در نیمه اول رقم خورد. در این نیمه بهترین موقعیت های بازی روی دو شوت رونی حاصل شد که هر دو توسط دروازه بان مهار شد و ولبک نیز یک بار روی فراری سریع انگلیس را صاحب موقعیت کرد که پاس وی درون محوطه با دقت ارسال نشد.

با شروع نیمه دوم، موج حملات دو تیم دامنه های بیشتری گرفت. انگلستان ۱۵ دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی یک ضدحمله که با از دست دادن توپ توسط ایلنر، کاپیتان سوئیس حاصل شده بود، سریعاً به سمت دروازه میزبان پیش رفت. رونی پاس خوبی را برای استرلینگ فراهم کرد و سانتر خوب وی در دهانه دروازه ولبک را در موقعیتی عالی برای گلزنی کرد و او هم دروازه میزبان را باز کرد.

در ادامه میزبان به فشار حملاتش افزود. یک بار ایلنر با شوتی سرکش دروازه هارت را هدف قرار داد. قبل از آن درمیچ با فرار از دفاع انگلیس، در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و حتی از هارت نیز عبور کرد ولی ضربه وی در نزدیکی های دروازه توسط کیهیل راهی کرنر شد.

فشارهای سوئیس برای جبران نتیجه جواب نداد تا اینکه تیم جلو کشیده میزبان در آخرین دقیقه بازی این بار هم مغلوب سرعت انگلیس در ضدحمله شود، پاس لمبرت تعویضی به ولبک، او را با سومر تک به تک کرد و مهاجم جدید آرسنال توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

به این ترتیب سوئیس در اولین بازی رسمی بعد از خداحافظی هیستفیلد، زمین را با باخت ترک کرد.

ترکیب سوئیس:

سومر، لیشاشتاینر، فن برگن، رودریگوئز، ژورو، ایلنر، ژالا ( جمالی)، بهرامی، شگیری، سفرویچ، مهمدی ( درمیج)

ترکیب انگلیس:

هارت، استونز، جونز ( جاگیلکا)، کیهیل، بینس، دلف، ویلشر ( میلنر)، هندرسن، استرلینگ، رونی ( لمبرت)، ولبک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج