اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۴۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

يوونتوس خيال منچستر يونايتد را راحت کرد

سرمربي جديد يوونتوس تاکيد کرد که اجازه نخواهد داد ويدال از اين تيم جدا شود. او مي‌گويد تيمش در فصل جابجايي به جذب مهره‌هاي جديدي نياز دارد.

خبرگزاری ایسنا: آرتورو ویدال از بازیکنانی است که شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از یوونتوس به گوش می‌رسد. منچستریونایتد با هدایت لوئیس فان خال هلندی تلاش می‌کند تا این بازیکن شیلیایی را جذب کند اما به نظر نمی‌رسد که یوونتوس دست‌بردار یکی از بهترین بازیکنان خود در این چند فصل اخیر باشد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوس که پس از کونته هدایت این تیم را برعهده گرفت تاکید کرد که به هیچ وجه دست‌بردار هافبک شیلیایی خود نخواهد بود و او را به منچستر یونایتد یا هیچ باشگاه دیگری نخواهد فروخت.

آلگری گفت: فکر نمی‌کنم باشگاه یوونتوس ویدال را در لیست فروش قرار داده باشد یا اصلا به جدایی او فکر کند. می‌خواهم به کسانی که به دنبال جذب ویدال هستند بگویم که او اصلا فروشی نیست و من دوست ندارم او را از دست بدهم. طبیعی است که همواره خبرهایی درباره بازیکنان بزرگ در فصل نقل و انتقالات به گوش برسد و این درباره ویدال هم صدق می کند اما باید تاکید کنم که او را از دست نخواهیم داد. باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذب بازیکنان بزرگ هستند اما نباید فراموش کنیم که یوونتوس هم باشگاه بزرگی است. طبیعی است که باشگاه‌های بزرگ دیگری همچون رئال، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ هم همچون ما فکر کنند.

آلگری تاکید کرد که پرونده تیمش در فصل جابجایی تابستانی بسته نشده و او به دنبال جذب یکی، دو بازیکن دیگر است. سرمربی سابق میلان گفت: من با سران باشگاه یوونتوس در حال بحث و تبادل نظر هستم. به آنها گفته‌ام که تیم باید تقویت شود و نباید زمان را از دست دهیم. باید یکی، دو بازیکن دیگر جذب کنیم. هنوز در خط حمله مشکل داریم. دوست ندارم بازیکنی را جذب کنیم که به او نیاز نداریم هر چند این بازیکن بزرگ و شناخته شده باشد. ما بازیکنانی را می خواهیم که به آنها نیاز داشته باشیم و پول را بیخودی صرف نخواهیم کرد.

یوونتوس در سه فصل اخیر رقابت‌های سری A با آنتونیو کونته نمایش خیره کننده‌ای داشت و توانست به راحتی عنوان قهرمانی را به دست آورد اما چند هفته پیش کونته با استعفای خود دوستداران یوونتوس را شوکه کرد. او الان هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج