اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۳۲۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قبولی کرار و داسیلوا در تست استقلال

بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، با مثبت شمردن وضعیت جذب ملی‌پوشان تیمش می‌گوید کرار و داسیلوا با نظر قلعه‌نویی جذب شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: بهرام افشارزاده درباره قرارداد داسیلوا و جاسم کرار ، بازیکنان جدید تیمش، اظهار کرد: این دو بازیکن با نظر مربی تیم آقای قلعه‌نویی جذب شده‌اند و با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به استخدام ما درآمدند. این دو در تست‌های پزشکی وضعیت مناسبی داشتند و مورد تایید کادر پزشکی ما قرار گرفتند.

او درباره جلسه هفته‌ گذشته‌اش با آندرانیک تیموریان اظهار کرد: با تیموریان جلسه خوبی داشتیم اما درباره مسائل مالی به هیچ عنوان صحبتی نکرده‌ایم و قرار شد این مساله بر عهده آقای نظری جویباری باشد. صحبت‌های کلی بین ما ردوبدل شد و در مجموع جلسه خوبی داشتیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که روند مذاکره سه ملی‌پوش دیگر استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: آقای نظری جویباری با دقت بالایی کار را انجام می‌دهند و من روند مذاکرات را مثبت می‌بینم. امیدوارم که نتایج این صحبت‌ها در نهایت مثبت شود و ملی‌پوشان در کنار ما باقی بمانند.

او درباره جلسه امروز (یکشنبه) هیات مدیره تیمش عنوان کرد: این جلسه، یک جلسه معمول در باشگاه ماست و قرار است درباره وضعیت جاری تیم صحبت کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که در نهایت آیا زمینی برای تیم‌های پایه تیمش پیدا کرد و از این پس آبی‌پوشان در کجا تمرین می‌کنند، اظهار کرد: بله. در غرب تهران زمینی پیدا ‌کرده‌ایم و تمرین تیم‌های پایه استقلال از این پس در آنجا برگزار می‌شود. نام زمین خوراکیان است و قرار است تمرینات تیم‌های پایه ما در آنجا برگزار شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا اردوی داخلی تیمش لغو شد، افزود: به هر حال زمانبندی کار را که نگاه کردیم، دیدیم بعد از اردوی ترکیه تیم‌مان راهی رقابت‌های لیگ می‌شود و فرصتی برای اردوی داخلی نیست. به همین دلیل این اردو را لغو کردیم و استقلال تنها اردویی را در ترکیه جهت آماده سازی پیش از فصلش خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب خدارو شکر حاشیه امسال فوتبالمون و تیم استقلال هم به همین سادگی جور شد!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج