اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۹۸۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آنچلوتی: این جادوی برنابئو بود

کارلو آنچلوتی مقابل پاری سن ژرمن دست به کار بزرگی زد و نشان داد که تجربه فاکتور مهمی در لیگ قهرمانان اروپاست!

طرفداری: کارلو آنچلوتی مقابل پاری سن ژرمن دست به کار بزرگی زد و نشان داد که تجربه فاکتور مهمی در لیگ قهرمانان اروپاست!

کارلو آنچلوتی علیرغم انتقاداتی که بعد از بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن متحمل شد، به خوبی تیمش را آماده دیدار برگشت کرد و با عملکردی فوق العاده در نیمه دوم، تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

به نقل از وب سایت رسمی یوفا، مرد با تجربه ایتالیایی در پایان بازی گفت:

من به عنوان سرمربی در این رقابت ها، هدایت تیم های زیادی را به عهده داشته ام، اما تجربه حسی مثل امشب کاملاً منحصر به فرد بود. امیدوارم به یک شب فراموش نشدنی تبدیل شود چون به این معنی است که تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشته ایم. این جادوی ورزشگاهی با تاریخچه فوق العاده بود، باشگاهی که تاریخچه ای درخشان دارد.

این جادوی برنابئو بود . شب خاصی است، یک شب فراموش نشدنی! گل اول کلیدی بود. انرژی و دینامیک بازی و هواداران را عوض کرد. بعد از آن، بازی را کنترل کردیم، پرس کردیم و باز پس گیری توپ راحت تر شد. پاریس تیم بزرگی است، آنها خوب بازی کردند، اما در هر بازی، چیزهایی هست که می تواند تغییر کند و امشب گل اول این کار را انجام داد. روی گل اول خوش شانس بودیم. بله شانس به کمک ما آمد.

آنچلوتی: این جادوی برنابئو بود

بنزما رهبر فوق العاده تیم ماست، یک مهاجم عالی. من به رویکرد او افتخار می کنم. مودریچ و بنزما هر روز بهتر می شوند. لوکا همیشه بازیکن درجه یکی است، هرجا که بازی کند، چپ یا راست. او بسیار مهم است. خوش شانس هستم که در این باشگاه آنها را در اختیار دارم. کریم مصدوم شده بود و به مشکل خوردیم، اما حالا برگشته است.

کاماوینگا انرژی زیادی به همراه داشت، آنها هم هیچ توانی برای جلوداری از او نداشتند. کاماوینگا و رودریگو خیلی کمک کردند. در میانه میدان انرژی بیشتری داشتیم. تعویض ها به ما کمک کردند.

فتح لیگ قهرمانان؟ همانطور که قبلاً گفتم در بهترین فرم خود می توانیم با هر تیمی رقابت کنیم. رنج کشیدیم اما تسلیم نشدیم. طی 20 دقیقه پایانی، تنها یک تیم درون زمین بازی می کرد. بعد از بازی رفت، به نظر می رسید که شانس چندانی برای صعود نداریم چون بسیار ضعیف بازی کرده بودیم و پی اس جی خوب بود. اوضاع تغییر کرد چون امشب خیلی خوب بازی کردیم و شخصیت واقعی خود را نشان دادیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج