adexo3
۱۱۹۷۳۳۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ویسی: لیگ یک لیگ زیاد سالمی نیست

سرمربی خیبر خرم آباد ابراز امیدواری کرد که تیمش در هفته‌های آینده به روند پیروزی بازگردد و بتواند در کورس صعود به لیگ برتر بماند.

ورزش سه: سرمربی خیبر خرم آباد ابراز امیدواری کرد که تیمش در هفته‌های آینده به روند پیروزی بازگردد و بتواند در کورس صعود به لیگ برتر بماند.

بعد از شکست ۲-۱ تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مقابل پارس جنوبی جم در هفته نوزدهم لیگ یک، عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: چون هفته گذشته بازی را باخته بودیم، بچه‌ها خیلی تلاش کردند تا بتوانیم این بازی خانگی را ببریم؛ استرس زیادی داشتیم چون بعد از شکست مقابل شهرداری آستارا رتبه دوم جدول را از دست داده بودیم و استرس در چهره بازیکنان‌مان نمایان بود. هر چند روی مسائل روحی-روانی در طول هفته کار کردیم اما در جریان بازی این استرس خودش را نشان داد و یک گل بدموقع هم دریافت کردیم که باعث شد نتوانیم جبران کنیم.

وی افزود: بعد از این‌که بازی مساوی شد، برای برد تلاش کردیم اما متاسفانه در بخش گلزنی تمرکز لازم را نداشتیم و بازی را باختیم؛ باید به بازیکنان پارس جنوبی جم تبریک بگویم، چون عالی بازی کردند و برای بردن تلاش کردند و تمام انرژی‌شان را گذاشتند و بازی خیلی خوبی را انجام دادند و پیروز شدند.

ویسی در واکنش به حساسیت رقابت در بالای جدول لیگ یک گفت: اگر می‌خواهیم در کورس بمانیم و برای قهرمانی و سهمیه لیگ برتر تلاش کنیم، باید از ۳ بازی آینده ۹ امتیاز کسب کنیم؛ انشالله از بازی با استقلال خوزستان بتوانیم آغاز کنیم، نباید بگذاریم فاصله‌مان زیاد شود چون اگر این اتفاق بیفتد، دیگر بچه‌هایمان آن انگیزه لازم را ندارند.

عبدالله ویسی درباره شرایط خیبر توضیح داد: من فکر می‌کنم اگر امسال خداناکرده برای خیبر اتفاق خوبی نیفتد، مثل دیگر تیم‌ها می‌شود که ۳۰ سال طول کشید که بخواهند به لیگ برتر بیایند. امسال اوضاع اوکی است و همه چیز خوب بوده و بازیکنان و امکانات خیلی خوبی داریم ، مالک باشگاه دارد زحمت می‎کشد و باید امسال این زحمات به بار بنشیند. انشالله که ۳ بازی پیش از عید نوروز و تعطیلات را برنده باشیم و در کورس بمانیم.

ویسی: لیگ یک لیگ زیاد سالمی نیست

سرمربی خیبر خرم آباد درباره رویارویی با استقلال خوزستان گفت: این شغل و کار ماست، یک بازی را می‌بریم یا مساوی می‌کنیم و ادامه می‌دهیم و باید با باخت هم ادامه بدهیم و همه چیز تمام نشده است؛ ما امروز برای بازی بعدی کارمان را آغاز می‌کنیم و هر چه که بوده فراموش می‌کنیم، باید باخت‌هایمان برای‌مان تجربه شود و انشالله تمرکزمان را برای بازی آینده بگذاریم.

ویسی در واکنش به حاشیه‌سازی شکل گرفته برای خیبر توضیح داد: هر کسی که از سمت بخش خصوصی آمده و از پول شخصی‌اش در فوتبال خرج کرده، این بلا را سر او آورده و فراری‌اش داده‌اند؛ این‌ها شیطنت‌هایی است که الان همه فهمیده‌اند و دیگر نخ‌نما شده است. مثلا می‌گویند بازی شما حساس است و داور لیگ برتری می‌گذارند، برای رقبای ما که بالاتر از تیم ما در جدول هستند، داوران بسیار بسیار معمولی می‌گذارند!

وی افزود: اگر بازی ما حساس است، بازی رقبای‌مان هم حساس است؛ داور معمولی برای آن‌ها می‌گذارند و اشتباه می‌کند، برای ما داور لیگ برتری می‌گذارند اما همان هم برای ما پنالتی را نمی‌گیرند! ما انتظار داریم وقتی داور لیگ برتری می‌گذارند، دیگر حق‌خوری نشود. ما در کورس قهرمانی هستیم و مالک تیم دارد از جیب شخصی هزینه می‌کند، در این فضای مجازی هر کسی هر چه دوست دارد می‌گوید اما داوران نباید ناحقی کنند.

عبدالله ویسی با کنایه نسبت به برخی تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر گفت: کمیته اخلاق در این موارد باید ورود کند، چون لیگ یک لیگ زیاد سالمی نیست، سالیان سال این مسئله در تیم‌هایی که بالا آمدند ثابت شده است. بعضی از افراد و تیم‌ها در این سال‌ها معروف شدند، لطفا بیشتر دقت کنند و اگر سازمان لیگ و کمیته اخلاق نمی‌توانند ورود کنند، اطلاعات به فضای مجازی ورود کند تا سلامت باشد و حق‌خوری نشود.

ویسی در ادامه درباره‌ی خریدهای تیمش در بازار زمستانی گفت: طرحانی و پورحمیدی در لیگ برتر در تیم‌هایشان کمتر بازی گرفته شده بودند و می‌خواستند جدا شوند، ما هم طبق نیازمان آن‌ها را جذب کردیم؛ امیدوارم در ادامه فصل بیشتر با ما هماهنگ شوند و به تیم کمک کنند.

سرمربی خیبر در پاسخ به شرایط خوب خط حمله تیمش توضیح داد: ما تنها تیمی هستیم که موقعیت‌های پرشماری خلق می‌کنیم و آن‌ها را از دست می‌دهیم؛ همین بازی هفته‌ی مقابل شهرداری آستارا، یک توپ به سمت دروازه ما آمد و گل شد اما ما 10 موقعیت داشتیم ولی گل نمی‌زنیم. با این‌که بهترین خط حمله را داریم اما نمی‌توانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در بازی دیروز، 3 شوت در چارچوب 2 تای آن گل شد، هر چند تیم پارس عالی بود اما بحثم این است که ما موقعیت به رقبا نمی‌دهیم و گل می‌خوریم و این همه موقعیت‌سازی می‌کنیم و خیلی کم گل می‌زنیم!

عبدالله ویسی در واکنش این‌که چون سابقه قهرمانی لیگ برتر را دارد، توقعات از او بالا رفته پاسخ داد: خود من هم توقع‌ام بالاست؛ من هیچ جا نبودم که سرمربی تیمی در یک فصل باشم و آن تیم در پایان فصل پنجم-ششم شود. یا تیم‌هایی به من داده‌اند که آن‌ها را نگه دارم که این کار را انجام دادم، مثل استقلال خوزستان سال بعد از قهرمانی و یا پیکان سال گذشته، صبای قم که سال اول رفتم یا همان صبای قم سال دوم آسیایی شدیم، استقلال خوزستان قهرمان شدیم، با شاهین بوشهر صعود کردیم و انتظار همین است و انتظار خودم بالاست.

ویسی ادامه داد: از نظر روحی-روانی شاید تیمم را این انتظار بالا اذیت کند، چون انتظار بالا برای خود من هم قابل‌احترام است و من هم نسبت به این شرایط راضی نیستم و تمام تمرکزم را می‌گذارم که انشالله انتظارات به جا باشد و دِین خودمان را مردم خرم آباد و مالک باشگاه که دارد هزینه می‌کند، پرداخت کنیم و من قول می‌دهم تمام تمرکزم را از این لحظه بیشتر کنم که بتوانیم مردم را خوشحال کنم. من بابت این 2 باخت از مردم خرم‌آباد، مسئولین و طرفداران واقعی تیم معذرت‌خواهی می‌کنم و قول می‌دهم که من و کادرم و بچه‌های تیم همه تمرکزمان را می‌گذاریم تا بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج