اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۲۱۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارسلونا برتری خود را به مادرید ثابت کرد

بارسلونا با ارائه یک نمایش تماشایی که البته بی نقص هم نبود، اتلتیکو مادرید را شکست داد.

طرفداری: مهم ترین بازی هفته لالیگا در نیوکمپ برگزار شد و بارسلونا، اتلتیکو مادرید را با نتیجه ۴-۲ مغلوب کرد. بازی با گل ناگهانی کاراسکو آغاز شد، به نظر می رسید که بارسلونا به مانند فصول اخیر مجددا در بازی های بزرگ به بن بست می رسد اما این افکار خیلی زود از بین رفتند. جوردی آلبایی که اخیرا باعث رنجش هواداران شده بود، با یک ضربه خارق العاده کار را به تساوی کشاند. پس از این گل بود که بارسلونا سوار بر بازی شد. آداما ترائوره در اولین بازی خود پس از بازگشت به نیوکمپ یک حرکت و سانتر عالی انجام داد و گاوی با ضربه سر بارسا را پیش انداخت.

بارسلونا پیش از پایان نیمه اول با گل آرائوخو که تورس تلاش زیادی برای تغییر نام گلزن آن انجام داد، به گل سوم دست یافت. برتری بارسلونا در نیمه دوم ادامه یافت و گل چهارم با شوت موشک مانند دنی آلوز به ثمر رسید. سیمئونه که به هیچ عنوان دوست نداشت بازنده این بازی لقب بگیرد، ۳ تعویض همزمان انجام داد و جواب هم گرفت، بارسلونا توسط لوییس سوارز گل دوم را از همان نقطه ضعف همیشگی اش (کرنر) دریافت کرد. کار در ادامه با اخراج بی مورد دنی آلوز سخت تر هم شد اما هیچ کامبکی در کار نبود.

تغییرات تحسین برانگیز ژاوی در تیم ۱۰ نفره مثمر ثمر واقع شدند، بارسلونا در کنترل بازی بسیار موفق عمل کرد، جایی که فران تورس، اوبامیانگ و فرنکی دی یونگ کاملا در خدمت تیم بودند. در پایان ۶ دقیقه وقت های اضافه، خیل مانزانو سوت پایان بازی را به صدا درآورد. بارسلونا پس از مدت ها در یک بازی بزرگ پیروز شد؛ کاری که ژاوی از روز اول آمده بود که انجامش دهد. هواداران بارسلونا مدت ها منتظر چنین بردی بودند و پس از ۵۰ روز دوری از استادیوم خانگی، آن را در بهترین بازی ممکن تجربه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج