اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۰۴۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درخواست هیئت‌رئیسه برای جایزه ۱۲میلیون دلاری

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که به خاطر «تحریم‌های ظالمانه» فدراسیون فوتبال به پاداش صعود به جام جهانی دسترسی ندارد.

ورزش سه: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که به خاطر «تحریم‌های ظالمانه» فدراسیون فوتبال به پاداش صعود به جام جهانی دسترسی ندارد.

تیم ملی ایران با قطعی کردن صعود به جام جهانی، پاداش ۱۲ میلیون دلاری صعود به جام جهانی را به دست آورد تا از طریق دستیابی به این منبع مالی، حل بسیاری از مشکلات اقتصادی را در چشم انداز خود قرار دهد.

اما با این حال میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که دسترسی به پاداش صعود باتوجه به تحریم‌ها ممکن نیست و فدراسیون نمی‌تواند این رقم را در اختیار بگیرد.

او در توضیح این ماجرا و با طرح یک درخواست گفته است: «همانطور که می دانیم با حضور تیم ملی در جام جهانی مبالغی در اختیار فدراسیون ها قرار می گیرد، ولی بخاطر تحریم های ظالمانه ما فعلا حق برداشت این پول ها را نداریم. امیدوارم هستم که دولت محترم کشور یک فضای را بوجود آورد که ما بتوانیم دسترسی به منابع مالی داشته باشیم تا ملی پوشان با یک یک آرامش خیال راحت بحث آمادگی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را پیش رو داشته باشند.»

ماجدی همچنین از مسئولان خواسته تا در زمینه «پشتیبانی» هم به تیم ملی کمک کنند: «همانطور که با متن سخنرانی و حضور شان در ورزشگاه باعث دلگرمی فوتبال شدند، امیدواریم حمایت های بیشتری از سوی دولت شامل حال تیم ملی فوتبال شود. به هرحال این فوتبال نیاز به پشتیبانی دولت دارد، چرا که تیم ملی برای فدراسیون فوتبال نیست، برای ۸۰ میلیون نفر است است. قطعا می توانیم بگوییم ۹۰ درصد این مردم در زمان مسابقات جام جهانی، پای تلویزیون می نشیندند تا پیروزی تیم ملی شان را ببیند. من درخواست می کنم روی مباحث پشتیبانی و همینطور مسائل مالی نگاه ویژه تری داشته باشند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج