adexo3
۱۱۸۵۶۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نویدکیا: ۲ بازی حساس و پیچیده با آلومینیوم داریم

سرمربی سپاهان معتقد است نتیجه دیدار لیگ برتر مقابل آلومینیوم در عملکردشان در جام حذفی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

ایسنا: سرمربی سپاهان معتقد است نتیجه دیدار لیگ برتر مقابل آلومینیوم در عملکردشان در جام حذفی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: فردا تقابل تیم‌های سوم و چهارم جدول است. آلومینیوم امسال با این نوع فوتبال و امتیازاتی که به دست آورده، همه لیگ را شوکه کرده است. آلومینیوم توانسته نتایج خوبی کسب کند و باید قبول کنیم آقای خطیبی تیم خیلی خوبی دارند. قطعا بازی خیلی خیلی سختی داریم و شاید حساس‌ترین بازی هفته باشد.

نویدکیا: ۲ بازی حساس و پیچیده با آلومینیوم داریم

او با بیان اینکه گرفتن نتیجه در بازی با آلومینیوم برای هر دو تیم مهم است، عنوان کرد: این مسابقه برای ما مهم‌تر است چون اگر می‌خواهیم بین تیم‌های بالای جدول بمانیم، باید بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم و نباید فاصله ما با دیگر تیم‌ها زیاد شود.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: مطمئنا بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم و اینکه بیرون از خانه مسابقه داریم، مزید بر علت خواهد شد ولی پس از سه هفته بدی که داشتیم، طی دو هفته گذشته بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم و این هفته هم بچه‌ها تمرینات خیلی خوبی انجام دادند و فردا هم به دنبال یک بازی خوب هستیم که به نظرم بینندگان از بازی فردا لذت خواهند برد.

نویدکیا در خصوص دو بازی پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی مقابل آلومینیوم عنوان کرد: مطمئنا دو مسابقه سخت داریم. فردا و ۴ روز آینده باید با آلومینیوم بازی کنیم و نیاز است در این مسابقات تمرکز بیشتری داشته باشیم. مطمئنا دیدار فردا روی جام حذفی هم تاثیرگذار خواهد بود. جام حذفی اصلا شوخی بردار نیست و اگر اشتباه کنید، یعنی حذف. دو بازی فوق‌العاده حساس و پیچیده برای هر دو تیم خواهد بود که امیدوارم مسابقات خوبی باشد.

او درباره فعالیت نقل و انتقالاتی سپاهان در نیم‌فصل عنوان کرد: فعلا شرایط ما از نظر موقعیت‌سازی خوب است ولی باید این دو، سه بازی را پشت سر بگذاریم و در صورت نیاز شاید بازیکنی از جمع ما جدا شود یا بیاید. در حال حاضر خیلی نیاز به اضافه کردن بازیکن نیست؛ مگر اینکه در جمع‌بندی کادر فنی با خروج یک بازیکن، جایگزین بیاوریم.

سرمربی سپاهان در خصوص غایبان تیمش مقابل آلومینیوم عنوان کرد: یاسین سلمانی مصدوم است، اما رضا میرزایی و مهدی‌زاده به تمرینات برگشتند و شرایط بهتری دارند.

نویدکیا با اشاره به زمان کوتاه بین دو بازی لیگ و جام حذفی برابر آلومینیوم ابراز کرد: هماهنگی کردیم تا دیگر به اصفهان برنگردیم و تا بازی جام حذفی در اراک می‌مانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج