adexo3
۱۱۵۳۲۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دین‌محمدی: مقابل الهلال باید باهوش باشیم

پیشکسوت استقلال گفت: الهلال تیم سرسخت و قدرتمندی است و حرف اول را در عربستان و آسیا می‌زند. کار سختی در پیش داریم و باید بسیار باهوش و زیرک باشیم.

خبرگزاری میزان: سیروس دین محمدی در خصوص دیدار استقلال با الهلال عربستان اظهار داشت: الهلال تیم سرسخت و قدرتمندی است و حرف اول را در عربستان و آسیا می‌زند. کار سختی در پیش داریم و باید بسیار باهوش و زیرک باشیم. تیم هنوز هماهنگی مناسب را ندارد و در این مدت فقط با تیم امید و یک باشگاه ضعیف اماراتی بازی کرده است. باید بازی تدارکاتی سنگین و پرفشاری در برنامه استقلال قرار می‌گرفت.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی خودش تیم بسته و توقعات از او بالاست گفت: امیدوارم این تیم جواب دهد و استقلال به موفقیت برسد. باید به نظرات سرمربی احترام بگذاریم و خودش پاسخگوی نتایج خواهد بود.

دین محمدی در رابطه با نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: استقلال نباید بازیکنانی را بیاورد که در این تیم رشد کنند بلکه باید بازیکنانی که امتحان پس داده‌اند و در سطح بالا هستند و تیم ملی بازی می‌کنند به خدمت بگیرد. بازی در استقلال کار سخت و پرفشاری است. بازیکنان جذب شده به سلیقه سرمربی انتخاب شده‌اند و نمی‌توان از حالا قضاوت کرد. امیدوارم مربی ایتالیایی هم مشاور خوبی برای مجیدی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج