اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۹۰۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استقلال، راه خروج را به شجاعیان نشان داد

شجاعیان که یکی از جنجالی‌ترین انتقالات لیگ هفدهم بود، با سرنوشتی تلخ به دوران حضورش در استقلال پایان داد.

ایران ورزشی: شجاعیان که یکی از جنجالی‌ترین انتقالات لیگ هفدهم بود، با سرنوشتی تلخ به دوران حضورش در استقلال پایان داد. احمد مددی مدیرعامل استقلال اعلام کرد که داریوش شجاعیان از همان ابتدا جایی در لیست تمدیدی‌های فرهاد مجیدی نداشته تا این بازیکن پس از ۴ فصل حضور در جمع آبی پوشان، در نهایت استقلال را ترک کند. اتفاقی که پس از پایان فینال جام حذفی نیز قابل حدس زدن بود.

شجاعیان با سر و صدای زیادی به استقلال آمد. هوشنگ نصیرزاده که در آن زمان مدیرعامل گسترش فولاد بود، هر چند وقت یک‌بار و طی مصاحبه‌هایی که با رسانه‌ها داشت، از بازگرداندن شجاعیان به تبریز خبر می‌داد. علت این امر نیز پاس نشدن چک‌های استقلالی‌ها بود. البته به هر شکلی که بود، اقساط هزینه انتقال شجاعیان پرداخت شد و این بازیکن با خیال راحت در جمع آبی پوشان ماندگار شد اما اوضاع آنگونه که تصور می‌شد، برای علی منصور و خرید جنجالی‌اش خوب پیش نرفت و منصوریان پس از کسب نتایج ناامید کننده، از استقلال جدا شد.

شجاعیان که پس از برکناری منصوریان و در زمان حضور وینفرد شفر به یکی از مهره‌های اصلی استقلال تبدیل شده بود، در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر ذوب‌آهن و در استادیوم فولادشهر دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد و همین مسأله باعث گردید او دوری طولانی مدتی از میادین داشته باشد. یک اتفاق تلخ در حالی‌که ممکن بود با آن فرم به جام جهانی هم برود. شجاعیان به دلیل این آسیب دیدگی شدید که پس از پایان لیگ هفدهم گریبانش را گرفت، از میادین دور شد و تا نیم فصل دوم لیگ هجدهم کار را از روی سکوها دنبال می‌کرد. او پس از پشت سر گذاشتن دوران تلخ مصدومیت و دوری از میادین، در هفته شانزدهم لیگ هجدهم و دیدار مقابل پیکان به میادین بازگشت.

این بازیکن در زمان استرا و در روزهایی که بیشتر بازیکنان استقلال با حضور این مربی ایتالیایی عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دادند، در دیدار برابر سایپا در حالی‌که یک پاس گل داده بود، یک بار دیگر دچار مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی شد. این بازیکن با دو بار پارگی رباط صلیبی در استقلال و با پشت سرگذاشتن چهار سال فوتبالی بدون اثر در استقلال و با وجود بار مالی که در این تیم داشت سرانجام با تصمیم فرهاد قرار است جدا شود تا یکی از بازیکنان ناکام در استقلال باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج