adexo3
۱۱۴۴۸۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دیاباته: دوست داشتم با استقلال تمدید کنم

شیخ دیاباته در شرایطی از استقلال جدا شد که هرویه میلیچ پیش از او این تیم را ترک کرده بود.

ایران ورزشی: شیخ دیاباته در شرایطی از استقلال جدا شد که هرویه میلیچ پیش از او این تیم را ترک کرده بود. شیخ در تمام دورانی که در استقلال حضور داشت، با میلیچ ارتباط بیشتری داشت اما این هافبک کروات کمی قبل‌تر از او ایران را به مقصد کرواسی ترک کرده بود تا اولین جدا تیمش بعد از لیگ بیستم لقب بگیرد. بعد از میلیچ در حالی که قابل پیش‌بینی هم بود، نوبت به شیخ رسید تا ایران را به مقصد فرانسه ترک کند و از استقلال جدا شود. قرارداد این بازیکن با استقلال تا پایان فصل بیستم بود و اکنون او هیچ قراردادی با استقلال ندارد.

شیخ اما به سبب ارتباط خوبی که با ایرانی‌ها برقرار کرده بود، عمیقاً دوست داشت با استقلال ادامه دهد. او دراین باره می‌گوید: «من فصل خوبی را به دلیل مصدومیت پشت سرنگذاشتم اما دوست داشتم قبل از اینکه از ایران خارج شوم مدیران باشگاه استقلال درباره آینده با من حرف بزنند چون من دوست داشتم همچنان در استقلال بمانم و قراردادم تمدید شود. قبل از جدایی انتظارم این بود که در این باره با باشگاه به جمع‌بندی برسیم اما هیچ تماسی از سوی باشگاه با من گرفته نشد و من به فرانسه بازگشتم و مشخص هم نیست درآینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.»

دیاباته حتی توقع داشته باشگاه استقلال برخورد بهتری با اوانجام دهد و در فضای مطلوب‌تری این باشگاه را ترک کند. او می‌گوید: «این جدایی می‌توانست در فضای دوستانه‌تری انجام شود. من آقای گل فصل قبل لیگ ایران بودم و با مشقت و زحمت بسیار زیادی توانستم به این عنوان برسم اما هیچ جایزه‌ای از طرف سازمان لیگ ایران به من داده نشد و باشگاه هم این موضوع را پیگیری نکرد. همه جای دنیا رسم است به بازیکنی که آقای گل می‌شود، کفش طلا جایزه دهند اما در ایران چنین اتفاقی رخ نداد و من بدون اینکه کفش طلای خود را دریافت کنم از ایران رفتم. حتی یک فصل بعد از آقای گلی من نیز این جایزه تحویل من داده نشد. می‌توانستند در زمان حضورم در یکی از بازی‌های لیگ برتر به طور جداگانه این جازه را تحویلم دهند اما هیچ‌کس پیگیر این موضوع نبود و نمی‌دانم چرا نسبت به این جایزه بی‌توجهی شد.»

دیاباته اما از زندگی در ایران احساس خوبی دارد و ناراحت است از اینکه نتوانست در لیگ بیستم کمک بیشتری به استقلال کند: «من خودم را نزدیک به مردم ایران می‌دانم و نسبت به روزهایی که در ایران حضور داشتم احساس بسیار خوبی دارم. دوستان ایرانی کمی ندارم که با آنها در ارتباط هستم. آنها از من درباره بازگشت به استقلال می‌پرسند که جوابی برای آنها ندارم چون باشگاه باید در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ کند. البته من مطالباتی هم دارم که باید پرداخت شود. با این حال دوست دارم به بازی در استقلال ادامه دهم و فعلاً تصمیمی درباره آینده کاری‌ام نگرفته‌ام.»

دیاباته امیدوار است که باشگاه استقلال هرچه زودتر درباره او تصمیم نهایی را اتخاذ کند. از سویی برخی رسانه‌ها از جدایی قطعی او خبر داده‌اند اما باشگاه استقلال هنوز به این بازیکن اعلام نکرده که به طور قطعی او را نمی‌خواهد. این وضعیت در حالی مهاجم مالیایی الاصل استقلال را آزار می‌دهد که او توقع داشت لااقل در بازی‌های آخر لیگ یا جام حذفی از سوی فرهاد مجیدی به بازی گرفته شود و در فضای بهتری ایران را ترک کند. گفته می‌شود او آمادگی لازم برای حضور در ترکیب استقلال را داشت اما در نهایت مربیان استقلال حتی نام شیخ را در لیست نهایی بازی با فولاد خوزستان در فینال جام حذفی قرار ندادند تا مشخص شود، مسائل دیگری هم در دوری او از ترکیب استقلال نقش داشته است. به هرحال باید توجه هم داشته باشیم که در تعطیلات لیگ به دلیل حضور تیم ملی در ایران، فرهاد مجیدی از شیخ خواست ایران بماند و تمرین کند اما دیاباته بدون توجه به خواسته سرمربی راهی فرانسه شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج