اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۶۶۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ماجدی: هنوز منتظر پاسخ قطعی مهدوی‌کیا هستیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطالبی را درباره عقد تفاهم نامه مشترک فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک و مربی‌گری مهدوی کیا مطرح کرد.

ایلنا: به نقل از رادیو ورزش؛ میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه "همیشه با ورزش" درباره تفاهم نامه مشارکت فدراسیون فوتبال با کمیته ملی المپیک گفت: این یک اتفاق بسیار خوب برای فوتبال کشور بود. امروز جلسه ای را با سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشتیم که بخشی یا مقداری از مباحث مالی اردوها و تیم ملی زیر ۲۳ سال از سوی این کمیته پرداخت شود. در این جلسه رئیس کمیته ملی از برنامه های حمایتی در تیم های المپیکی را خبر داد و تمام کارهای مدیریتی، اجرا و... در اختیار فدراسیون فوتبال خواهد بود. من فکر می‌کنم با این تفاهم نامه بتوانیم اردوهای موثر و باکیفیتی را داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به قطعی شدن حضور مهدوی کیا در تیم ملی امید افزود: باعث افتخار است که بتوانیم از تجربیات یکی از ستاره های فوتبال کشور که در حال حاضر هم به کار مربی‌گری در آلمان مشغول است، در رده های ملی استفاده کنیم. صحبت هایی را عزیزی خادم به صورت مذاکرات تلفنی انجام داد و منتظر هستیم پاسخ نهایی مهدی مهدوی کیا را هم بشنویم. مطمئن هستم حضور او در تیم ملی امید قطعا به نفع فوتبال کشورمان است.

میرشاد ماجدی از سپرده شدن مسئولیت سایر رده ها به مهدوی کیا گفت: من هم مثل شما این مسائل را در رسانه ها و فضای مجازی خواندم. احساس من این است که شاید به صورت مشاوره، کمیته جوانان و رئیس فدراسیون از او استفاده کنند. اما مسئولیت اجرای تمام این اردوها و برگزاری مسابقات با کمیته جوانان است. اگر عزیزی خادم راغب باشد که مهدوی کیا تمام این مسئولیت ها را بگیرد من هم این منصب را با افتخار تقدیم او و یا هر شخص دیگری می‌کنم. چرا که قطعا دو نفر نمی‌توانند متولی یک کار باشند و نظر ریاست فدراسیون است که کار را به شخصی که می‌خواهد بسپارد. اگر این اتفاق رخ دهد مباحث مختلفی پیش می‌آید.

او در پایان از شایعات مطرح شده درباره اختلافات در هیات رئیسه خاطر نشان کرد: ما هیچ مشکلی در هیات رئیسه نداریم. همه اعضا با حضور مهدوی کیا به عنوان سرپرست تیم ملی المپیک موافق بودند. رابطه بسیار نزدیک و خوبی را داریم و مشکل خاصی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج