اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۶۰۹۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

همدانی: استقلال، استحقاق قهرمانی را دارد

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: استقلال به یک جام در این فصل نیاز دارد و شایستگی آن را دارند در جام حذفی عنوان قهرمانی را برای هواداران به ارمغان آورند.

ایرنا: ستار همدانی با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال مقابل سایپا باهوش بازی کرد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

وی افزود: سایپا با توجه به شرایطی که در جدول داشت به امتیاز در این مسابقه نیاز داشت و به دفاع روی آورده بود از طرف دیگر «فرهاد مجیدی» حساب‌ شده و منطقی کار کرد و توانست بازی را به کناره‌ها برده و حریف را وادار به اشتباه کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آن چیزی که در استقلال کاملا مشهود است خط دفاعی این تیم است که به ثبات رسیده و عملکرد خیلی خوبی دارد. آنها در هفته‌های اخیر کوچک‌ترین اشتباهی نداشته‌اند.

تصریح کرد: مجیدی نیم‌نگاهی به دیدار با پرسپولیس در جام حذفی داشت و برای همین تعدادی از نفرات خود را روی نیمکت نشاند تا آنها را برای شهرآورد آماده نگه دارد.

وی تاکید کرد: شهرآورد حساسیت ویژه‌ای دارد و استقلال به پیروزی در این جدال نیاز دارد تا راهی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شود، آبی‌پوشان به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم دارند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال به یک جام در این فصل نیاز دارد و آبی‌پوشان شایستگی آن را دارند در حذفی عنوان قهرمانی را برای هواداران به ارمغان آورند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نود و ششمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دختر استقلالی

      استقلال میبره لنگ میبازه آقا فرهاد انتقام میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج