adexo3
۱۱۳۴۳۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رسمی؛ اشرف حکیمی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

به نظر می‌رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال رقم زدن یک تابستان بسیار داغ و شلوغ است چرا که پس از اینکه رسانه‌های مختلف اعلام کردند که سرخیو راموس به زودی راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد، اکنون اشرف حکیمی هم به طور رسمی به پی اس جی پیوسته است.

فوتبالی: به نظر می رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال رقم زدن یک تابستان بسیار داغ و شلوغ است چرا که پس از اینکه رسانه های مختلف اعلام کردند که سرخیو راموس به زودی راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد، اکنون اشرف حکیمی هم به طور رسمی به پی اس جی پیوسته است.

رسمی؛ اشرف حکیمی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

همانطور که می بینید اولین تصویر از اشرف حکیمی در پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده است و این بازیکن قرار است فصل آینده را در این باشگاه توپ بزند و پی اس جی بزودی در این باره یک بیانیه خواهد داد، اما به نظر می رسد که مبلغ این انتقال 68 میلیون یورو و مدت آن 5 ساله بوده است.

اشرف حکیمی که به نوعی محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید محسوب می شود، از رئال مادرید راهی دورتموند و سپس اینتر شده بود و پس از دوران موفقی که در اینتر داشت و توانست قهرمان سری آ ایتالیا شود، اکنون راهی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شده است تا روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

این بازیکن توانایی بازی در پست مدافع چپ و مدافع راست را دارد اما توانایی اصلی و در واقع پست اصلی او مدافع راست است و باید دید که در این پست در پاری‌سن‌ژرمن به چه شکل عمل خواهد کرد.

پاری‌سن‌ژرمن سال هاست به دنبال قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست و اکنون با خرید هایی که در این تابستان دارد می خواهد این هدف را در فصل آینده به طور جدی دنبال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج