adexo3
۱۱۳۲۷۰۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

باشگاه پرسپولیس: صفرِ صفریم!

باشگاه پرسپولیس تا پایان راه فصل جاری بدهی‌های زیادی دارد که باید بپردازد. اما باشگاه رسما اعلام می‌کند که در یک بحران بی‌سابقه حساب‌شان صفر است و حتی کمک‌های مالی هواداران ازجمله بلیت‌فروشی مسابقات که برای یک بازی رقمی معادل ۳۶۰ میلیون تومان عایدی داشته هم نتوانسته مشکلات این باشگاه را حل کند.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس روزهای عجیبی را سپری می‌کند. در لیگ و در رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی یکی از بخت‌های اصلی است اما این اتفاق درحالی رخ داده که حساب باشگاه به‌شدت خالی است و احکام بدهی‌های سنگین یکی پس از دیگری به این باشگاه ابلاغ می‌شود. «فرهیختگان» یک‌بار دیگر به سراغ این باشگاه پر طرفدار رفته و نگاهی انداخته به همه مسائل و مشکلات مالی سرخ‌های پایتخت.

باشگاه بی‌خبر از شکایت رسول‌پناه

خبر رسید که مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرده است. خبر این شکایت درحالی منتشر شده که هیچ‌کدام از هواداران این باشگاه از او دل خوشی ندارند و اصلا باورشان نمی‌شود که این مدیر مبلغی از جیب خودش برای باشگاه پرسپولیس خرج کرده است! البته مسئولان باشگاه پرسپولیس از وجود چنین شکایتی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و می‌گویند ابلاغی به دست‌شان نرسیده است. اما این موضوع را هم با قاطعیت رد نمی‌کنند که این مدیر سابق از جیب خودش بخشی از طلب بازیکنان تیم را پرداخت کرده است. باشگاه منتظر دریافت ابلاغیه این شکایت است تا موضوع را دقیق‌تر بررسی کند و در مورد آن اعلام نظر رسمی داشته باشد.

AFC باز هم به پرسپولیس نه گفت

باشگاه پرسپولیس هر تلاشی که می‌کند تا مشکلات مالی‌اش از طریق AFC حل شود فقط به در بسته می‌خورد. این باشگاه علاوه‌بر آنکه نتوانسته کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کند تا پاداش آسیایی این باشگاه را بدون دخالت مسائل سیاسی و تحریم‌ها پرداخت کند، در مورد پرداخت طلب گابریل کالدرون از پاداش آسیایی هم به بن‌بست رسید. باشگاه طی نامه رسمی از AFC خواسته بود تا این طلب را از حساب آسیایی پرسپولیس بپردازد اما این کنفدراسیون رسما اعلام کرد که چنین کاری را نمی‌تواند انجام دهد.

کالدرون هم موافقت نکرد

یکی از راه‌های پرسپولیس برای حل مشکل پرداخت بدهی گابریل کالدرون مذاکره مستقیم با این مربی آرژانتینی بود اما این مذاکره هم نتیجه نداد. کالدرون به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با توجه به اینکه برای رسیدن به این حکم هزینه زیادی کرده و قبلا برای تفاهم با پرسپولیسی‌ها اقداماتی کرده بود که از جانب باشگاه پرسپولیس کوتاهی‌هایی صورت گرفته و دیگر نمی‌تواند برای کسب توافق جدید مذاکره‌ای داشته باشد. گفتنی است قبل از مدیریت سمیعی، کالدرون چند بار با ارسال نامه خواستار حل مشکل شده بود اما این موضوع توسط مدیران سابق پرسپولیس پیگیری نشده بود.

هفته بعد پرسپولیس و کارگزار توافق می‌کنند؟

مذاکرات برای تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار جهت ادامه همکاری همچنان ادامه دارد. قرارداد کارگزار روز ۲۵ اردیبهشت به پایان رسید اما چون بازی‌ها سر موعد مقرر تمام نشد و کارگزار بسیاری از قراردادهایش را برای ۳۰ بازی کامل پرسپولیس به امضا رسانده است لذا این قرارداد هنوز تا پایان مسابقات پابرجاست. قرار است که قرارداد در حالت عادی با افزایش ۲۵ درصدی مبلغ تمدید شود اما باشگاه نسبت به افزایش این رقم اصرار دارد تا بتواند با رقمی معقول مشکلات مالی‌اش را برطرف کند. از آنجا که فسخ قرارداد فقط از طریق کارگزار به شکل دو طرفه صورت می‌گیرد و باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان نمی‌تواند قطع همکاری یک‌طرفه کند و اگر چنین کند با جریمه سنگین روبه‌رو می‌شود و از طرفی موضوع خوش‌حسابی کارگزار، باشگاه میل زیادی به تمدید قرارداد دارد و امیدوار است هفته آینده با لحاظ شدن خواسته‌هایش این قرارداد امضا شود تا برای فصل جدید مشکل مالی نداشته باشد. ظاهرا مدیران باشگاه هم به خاطر اینکه آخرین روزهای دولت درحال سپری است نتوانسته‌اند گزینه مناسبی برای جایگزینی کارگزار فعلی پیدا کنند.

باشگاه پرسپولیس: صفرِ صفریم!

باشگاه پرسپولیس تا پایان راه فصل جاری بدهی‌های زیادی دارد که باید بپردازد. ۴۰ تا ۴۵ درصد قرارداد بازیکنان، ۵۰ درصد پاداش سرخ‌پوشان، بدهی ارزی به کالدرون، خواکین، جری بنگستون و اوساگونا، بدهی‌های داخلی به نفراتی همچون سوشا مکانی و شایان مصلح و... و هزینه‌های جاری ازجمله پروازهای چارتر(به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی) هتل و تغذیه و... همه و همه جزء دیونی است که برعهده باشگاه پرسپولیس قرار دارد اما باشگاه رسما اعلام می‌کند که در یک بحران بی‌سابقه حساب‌شان صفر است و حتی کمک‌های مالی هواداران ازجمله بلیت‌فروشی مسابقات که برای یک بازی رقمی معادل ۳۶۰ میلیون تومان عایدی داشته هم نتوانسته مشکلات این باشگاه را حل کند. باید دید این وضعیت چه سرانجامی پیدا خواهد کرد.

نظر باشگاه؛ پرداخت طلب رادو جلوی چشم رسانه‌ها

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس هنوز به ایران برنگشته و البته نامه تهدید به فسخ قراردادش را به باشگاه سرخ پایتخت ارسال داشته است. باشگاه می‌گوید هنوز فسخ قراردادی صورت نگرفته و امیدوارند این بازیکن به ایران برگردد. باشگاه تاکید دارد طلب این بازیکن نقدا آماده پرداخت است و حاضرند برای نشان دادن حسن‌نیت خود این پول را جلوی دوربین‌های تلویزیونی و جلوی چشم رسانه‌ها به این بازیکن بپردازند. البته تا رادو به ایران برنگردد نمی‌توان در مورد آینده رادو و پرسپولیس پیش‌بینی کرد و خودش هم که حسابی از شکوری شاکی است، تاکید کرده قصدی برای بازگشت ندارد.

آخرین 15 میلیارد چه زمانی می‌رسد؟

پرسپولیس تا پایان فصل فقط یک دریافتی ۱۵ میلیارد تومانی از کارگزار خواهد داشت. این پول باید آخر فصل پرداخت شود. اما پرسپولیسی‌ها امیدوارند این پول زودتر دست آنها را بگیرد. پولی که قرار است هم بخش دیگری از طلب بازیکنان را پوشش دهد و هم با آن پول کالدرون را بپردازند. البته با افزایش قیمت دلار در روزهای گذشته قطعا این پول قادر نیست جوابگوی این دو مشکل مالی پرسپولیس شود. با این وجود پرسپولیسی‌ها منتظرند تا آخرین دریافتی به دست‌شان برسد.

تمایل به تمدید با یک شرط

۶بازیکن پرسپولیس در پایان این فصل آزاد می‌شوند و می‌توانند تیم جدیدی را برای خود انتخاب کنند. باشگاه می‌گوید هر ۶ بازیکن ابراز تمایل کرده‌اند که قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کنند، هرچند هنوز تکلیف لژیونر شدن حسن کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی مشخص نیست. البته بازیکنان این شرط را هم گذاشته‌اند که اول تکلیف ۴۰ درصد طلب و پاداش‌های این فصل‌شان روشن شود تا با خیالی آسوده پای میز مذاکره با باشگاه پرسپولیس بنشینند. البته برخی می‌گویند کار انتقال کنعانی‌زادگان به لیگ ستارگان قطر تمام شده ولی باشگاه شانس حفظ نوراللهی را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طرفدار فوتبال

      ما که میدونیم شما صفر صفریید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکرکردی‌کیسه‌دروغ‌بگن‌بازیکنانش‌۹۰الی‌۸۰‌دریافتی‌بگیرن‌‌هوچی‌گری‌فرناز

    • ستاره آسیایی

      از نظر افتخار تو آسیا صفر صفریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش به قول مظلومی عضو هیئت مدیره و مربی سابق و پیشکسوت و بزرگ نیوتون اون چه ربطی به کیسه داره اون واسه زمان تاج بود تیم تاج هم از بین رفته دیگه وجود ندارن هویت یکی دیگه رو دزدیدن تازه تاج هم جام امجدیه رو برده نه آسیا اگه راست میگین الان یه کاری کنید بیاین تو چهارتا فینال پیش کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج