adexo3
۱۰۹۹۸۵۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

همدانی: انتظارات از مجیدی بالاست

پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی برای مربیگری در استقلال کار سختی را پیش رو دارد و همه توقعشان این است که او آبی‌پوشان را به موفقیت برساند. انتظارات از وی بالاست.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی برای مربیگری در استقلال کار سختی را پیش رو دارد و همه توقعشان‌ این است که او آبی‌پوشان را به موفقیت برساند. انتظارات از وی بالاست.

«ستار همدانی» روز شنبه اظهار داشت: در زمانی که استقلال روی نیمکت خود تغییراتی را داشت توانست ‌به ۲ پیروزی با ارزش دست پیدا کند. این بردها با توجه به شوکی که به‌ استقلال وارد شده بود اهمیت فراوانی داشت.

وی افزود: محمود فکری سال‌ها برای استقلال زحمت کشید و امسال نیز آمده بود تا در مقام مربیگری برای استقلال افتخارآفرینی کند اما نتوانست تا در میانه فصل مجبور به جدایی شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه استقلال ثبات‌ لازم را در سال‌های اخیر نداشته است. هر سال بازیکنان زیادی از این تیم جدا می‌شدند اما در این فصل بازیکنان حفظ شدند اما روی نیمکت تغییرات زیادی داشتیم و مربیان مختلفی مشغول به کار شدند.

همدانی با اشاره به شرایط دشوار مجیدی تصریح کرد: فرهاد مجیدی برای مربیگری در استقلال کار سختی را پیش رو دارد و همه توقعشان‌ این است که او آبی‌پوشان را به موفقیت برساند. انتظارات از وی بالاست و امیدوارم این موضوع روی کار او تاثیر منفی نگذارد.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لگی برتر تاکید کرد: فاصله امتیازی استقلال با صدر جدول زیاد نیست و می‌تواند به زودی این فاصله را جبران کند. آنها برای رسیدن به صدر جدول فرصت‌های زیادی پیش رو دارند و امیدوارم بتوانند از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با بردن پیکان در جام حذفی با روحیه بیشتری مسابقات خود را دنبال می کند. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و استقلال این توانایی را دارد در این جام نیز قهرمان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میدونی چرا انتظارات از مجیدی بالاست ؟برای اینکه با دوپینگ سرو کار داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج