اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۸۸۸۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شیری: ۹ امتیاز از ۱۴ بازی یعنی فاجعه

تیم نساجی برای پنجمین هفته متوالی باخت. شرایط آن‌ها در انتهای جدول اصلاً مناسب نیست و ادامه این روند می‌تواند شرایطشان را برای بقا در لیگ سخت‌تر کند.

روزنامه ایران ورزشی: تیم نساجی برای پنجمین هفته متوالی باخت. شرایط آنها در انتهای جدول اصلاً مناسب نیست و ادامه این روند می‌تواند شرایطشان را برای بقا در لیگ سخت‌تر کند. نساجی در آخرین بازی با یک گل مغلوب استقلال شد و شاگردان آقا معلم باید برای بازی هفته آینده مقابل گل‌گهر آماده شوند. حامد شیری کاپیتان قائمشهری‌ها مدعی است کالبدشکافی اتفاقات گذشته مشکلی را حل نمی‌کند و باید با ارائه بازی‌های بهتر به آینده امیدوار بود.

با یک گل نتیجه را به استقلال واگذار کردید، آن هم در دقایق پایانی بازی.

من بعد از بازی هم گفتم در این بازی مستحق شکست نبودیم و فرق ما با تیم صدرنشین و خوب استقلال فقط یک شوت بود. تیم ما بازی خوبی را انجام داد اما به چیزی که مستحقش بود، نرسید. ما تمرکزمان را برای دقایقی از دست دادیم و یک امتیازی که در ادامه مسیر می‌توانست خیلی به ما کمک کند را هم از دست دادیم.
از ابتدای فصل هم اتفاقات زیادی برای تیم‌تان افتاد که بدون شک تأثیر مستقیم در نتایج‌تان داشت.

حتماً همینطور است اما در حال حاضر حرف زدن درباره اتفاقات گذشته مشکلی را حل نمی‌کند و کسانی که در طول فصل تصمیم گرفته‌اند باید پاسخگو باشند. به هر حال شانزده بازی دیگر باقی مانده و هنوز فاصله امتیازها زیاد نیست. ما باید به آینده فکر کنیم و به عنوان بازیکن وظایف خودمان را انجام دهیم. مسائل بیرون زمین هم به مدیران باشگاه و تصمیم‌گیرندگان مربوط می‌شود.

به نظر می‌رسد برای نیم فصل دوم باید تقویت شوید و...

وقتی هر تیمی در چنین شرایطی قرار می‌گیرد، با هر بودجه‌ای هم که باشد، باید تقویت شود. باشگاه هم به دنبال همین است. ما الان شرایط خوبی در جدول نداریم و یک مقدار هم بدشانس بوده‌ایم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که وضعیت را تغییر دهیم.

در هفته پایانی نیم‌فصل هم با گل‌گهر سیرجان بازی دارید.

ببینید تمام بازی‌ها برای ما سخت و دشوار است و با توجه به شرایطی که در جدول داریم باید سه امتیاز را بگیریم. البته گل‌گهر بازیکنان بسیار خوب و سرمربی پرافتخاری را روی نیمکت دارد. من امیدوارم اشتباهات و اتفاقاتی که در بازی‌های خانگی گذشته رخ داد، دوباره تکرار نشود.

طی روزهای گذشته بحث تغییر مکان بازی‌های خانگی‌تان مطرح بود و این مهم جای سؤال است که چرا در شمال کشور تعداد زمین‌هایی با چمن طبیعی باید کم باشد.

پاسخ این سؤال را باید کسانی بدهند که مدیریت ورزش استان را در اختیار دارند. الان فقط زمین انزلی است که در سال‌های اخیر کیفیت خوبی داشته و بازی‌های زیادی را هم برگزار کرده‌اند. ما تهران تمرین می‌کنیم و هر دو هفته یک بار در چمن مصنوعی بازی داریم که باعث مصدومیت بازیکنان‌مان می‌شود. حالا تصور کنید ما در چمن مصنوعی هم تمرین می‌کردیم. آن وقت در هر فصل 10، 15 مصدومیت طولانی‌مدت داشتیم. در حال حاضر هم برگزاری بازی‌های خانگی ما در خارج از ورزشگاه وطنی قطعی نشده است.

قبل از شروع فصل فکرش را می‌کردید که از ۱۴ بازی فقط ۹ امتیاز به دست آورید.

ما فصل را خوب شروع کردیم و هفت امتیاز از همین 9 امتیاز را هم در چهار هفته اول به دست آوردیم.

یعنی از ۱۰ بازی دیگر ۲ امتیاز.

بله و این یعنی فاجعه. من واقعاً فکرش را هم نمی‌کردم در این وضعیت گیر کنیم. انتظارم این بود که روند نرمال و طبیعی‌مان را ادامه دهیم اما اتفاقاتی که افتاد شرایط را تغییر داد.

هواداران نساجی هم از وضعیت تیم رضایت ندارند و در هفته‌های گذشته واکنش‌هایی به نتایج تیم داشتند.

ما هواداران بلندپروازی داریم که عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند. وقتی ما خودمان از شرایط‌مان راضی نیستیم آنها هم حق دارند رضایت نداشته باشند. واقعاً با نتایجی که ما گرفتیم جای حرف زدن باقی نمی‌ماند، جز ابراز شرمندگی و اینکه قول می‌دهیم همه تلاش‌مان را برای بهبود وضعیت تیم به کار گیریم.

البته بدشانس هم بودید که به خاطر کرونا بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

بله، برای اینکه ما از تیم‌های پرطرفدار لیگ هستیم که همیشه حضورشان فشار روانی زیادی به حریف وارد می‌کند و به همان اندازه به تیم خودمان روحیه می‌دهد. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کرونا نابود شود تا دوباره شاهد حضور گرم این عزیزان در ورزشگاه باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج