adexo3
۱۰۶۷۸۸۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

زمان جباری و جپاروف هم می‌گفتند بازی‌ساز نداریم

داریوش شجاعیان بازیکن استقلال می‌گوید: شاید به لحاظ توانایی بدنی از خودم راضی نباشم، ولی تمام تلاشم را می‌کنم تا استقلال موفق باشد.

خبرورزشی: داریوش شجاعیان بازیکن استقلال می‌گوید: شاید به لحاظ توانایی بدنی از خودم راضی نباشم ولی تمام تلاشم را می‌کنم تا استقلال موفق باشد.

داریوش شجاعیان ازجمله بازیکنانی است که قاطعانه تأکید می‌کند اگر هواداران استقلال پشت‌سر این تیم بمانند، موفقیت حاصل خواهد شد. البته هافبک آبی‌ها دیروز در لابه‌لای حرف‌های خود به شدت از شرایط زمین تمرین گلایه داشت.

حمایت هواداران

تمرینات استقلال برای شرکت در فصل جاری دیر شروع شد. روند طبیعی برای آماده‌سازی جهت حضور در لیگ برتر، ۴۰ روز است ولی ما ۲۰ روز پس از آغاز دور جدید تمرینات وارد مسابقات شدیم. البته با وجود این مشکل، در قیاس با فصول گذشته از بابت جمع‌آوری امتیاز طی هفته‌های آغازین کاملاً جلوتر هستیم و مطمئنم اگر هواداران همان‌طور که در فصول قبل با وجود کسب نتایج نامناسب در هفته‌های ابتدایی، پشت‌سر ما ایستادند، در این فصل هم حامی ما باشند، قطعاً موفق می‌شویم. امیدوارم فرصت کافی به کادر فنی و بازیکنان داده شود و برخی حرف‌ها که شایسته نام استقلال نیست، زده نشود.

شرایط بدنی

شاید به لحاظ توانایی بدنی از خودم راضی نباشم ولی تمام تلاشم را می‌کنم تا استقلال موفق باشد. برای کمک به تیم هیچ وقت کم نگذاشته‌ام و قطعاً هرگز کم نمی‌گذارم. این نکته را نیز فراموش نکنید که من پس از حدود ۴۰۰ روز دوباره به میدان برگشتم و باید تلاش کنم هفته به هفته بهتر شوم.

هافبک بازیساز

تا وقتی شما در تمرینات نباشید و شرایط بدنی نفرات را نبینید، نمی‌توانید قضاوت کنید. در رابطه با این ادعا که استقلال هافبک بازیساز ندارد هم همیشه این مسئله مطرح می‌شد. حتی زمانی‌که مجتبی جباری و سرور جپاروف بودند هم در اوایل فصل می‌گفتند استقلال هافبک بازیساز ندارد ولی همه شاهد بودید آرام‌آرام بهتر شدیم و در نهایت عنوان نایب‌قهرمانی را نیز به دست ‌آوردیم. (یعنی از نظر آقای شجاعیان الان استقلال هافبک بازیساز در حد جباری دارد؟)

ظلم به استقلال

طی چهار سال اخیر خیلی به ما ظلم شده است. واقعاً برای استقلال خیلی بد است که یک زمین تمرین خوب نداشته باشد. این زمین در روزهای بارانی اصلاً کیفیت مناسبی ندارد و شایسته اسم بزرگ استقلال نیست. شاید باورتان نشود ولی گاهی اوقات حتی شب قبل از تمرین هم نمی‌دانیم باید کجا تمرین کنیم. چند بار هم پیش آمده بود که در مسیر به ما اعلام کردند زمین عوض شده و باید به محل دیگری برویم.

از دست دادن دیاباته

امیدوارم مدیران محترم باشگاه استقلال و مسئولان عزیز وزارت ورزش بیش از پیش به استقلال کمک کنند، مخصوصاً بحث زمین تمرین را به‌صورت جدی‌تری دنبال نمایند. فراموش نکنیم ما شیخ دیاباته را به خاطر همین زمین تمرین نامناسب از دست دادیم و حالا در چند مسابقه نمی‌توانیم از این بازیکن مؤثر استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا مثلا چه فرقی میکنه برات که بدونی فردا کجا باید تمرین کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب بازیکن دلش میخوادبدونه به شماربطی داره

    • بدون نام

      مسئولان‌عزیز.وزرات‌ورزش‌فقط‌یه‌فکر‌تیم‌محبوبشون‌لنگ‌هستن...

    • اس اس4

      اگر استقلال زمین نداره مهم نیست بحاش بازیکناش صاحب زمین هستند استقلال خیلی از بازیکنان بی عرضه و بی غیرت رو صاحب پول و زمین کرده.ی جو غیرت در ساقهای پای این بازیکنان یافت نمی شود.اون وقت ما میگیم وزیر پرسپولیسی هست.تیم آنالیرر ندارد.آقای مظلومی میگه من مشکوکم.مظلومی فکر اینه که جای فکری رو پر کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج