adexo3
۱۰۵۶۶۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طیبی و نیم‌نگاهی به کفش طلا

حسین طیبی، فوتسالیست خراسانی که امسال در لیگ پرتغال به میدان می‌رود، جزو نوابغ ورزشی کشورمان محسوب می‌شود که تاکنون در آوردگاه‌های مختلف افتخارات زیادی را کسب کرده و حالا در بالاترین لیگ فوتسال جهان توپ می‌زند.

روزنامه خراسان: حسین طیبی، فوتسالیست خراسانی که امسال در لیگ پرتغال به میدان می‌رود، جزو نوابغ ورزشی کشورمان محسوب می‌شود که تاکنون در آوردگاه‌های مختلف افتخارات زیادی را کسب کرده و حالا در بالاترین لیگ فوتسال جهان توپ می‌زند. وی بارها آقای گلی در آسیا را به نام خود ثبت کرد و جزو بازیکنان مطرح در جهان است که امسال نیم‌نگاهی به تصاحب کفش طلا هم دارد.

طیبی در این باره گفت: «بارها عنوان آقای گلی را در ایران و آسیا کسب کرده‌ام اما همه می‌دانند ابتدا دوست دارم به تیمم کمک کنم و بعد اگر شرایط مهیا بود آقای گل شوم. دوست ندارم از الان بگویم به‌ دنبال کفش طلا هستم اما بعد از موفقیت تیم بنفیکا این هم از اهداف من است.» وی با بیان این‌که تمایل داشتم فوتسال خود را در اروپا دنبال کنم، افزود: «در ابتدای فصل از اسپانیا، ایتالیا، روسیه و چند لیگ آسیایی پیشنهاد به دستم رسید اما حضور در تیم بنفیکا را به همه آنها ترجیح دادم. دوست نداشتم در آسیا بازی کنم و از طرفی می‌خواستم به حضورم در اروپا ادامه بدهم.

نظر همه روی تیم بنفیکا مثبت بود، به همین دلیل لیگ پرتغال را انتخاب کردم.» این ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره شرایط خود در کشور پرتغال اظهار کرد: «پرتغال کشوری خوب با مردمانی میهمان‌نواز است. مردم اینجا مانند خودمان خیلی مهربان و میهمان‌نوازند. ضمن این‌که به شدت علاقه‌‌مند به فوتسال هستند به خصوص در لیسبون و بنفیکا که طرفدار فوتسال زیاد داریم.» طیبی همچنین در ادامه سخنان خود درباره تبعیض قائل شدن بین فوتبال و فوتسال خاطرنشان کرد: «نمی‌خواهم فوتسال را با فوتبال مقایسه کنم. فوتبالیست‌ها هرچه می‌گیرند نوش جان‌شان اما مسئولان باید به فوتسال هم بیشتر توجه کنند.

ما بازیکنان هم چیز زیادی نمی‌خواهیم، فقط دوست داریم شأن ما حفظ شود و نگاه‌ها به ما تغییر کند. من فوتبال را دوست دارم اما مسیر زندگی من اینطور رقم خورد و از این شرایط خیلی هم راضی هستم. هیچ‌ وقت هم نگفتم کاش فوتبالیست می‌شدم چون از انتخاب فوتسال و حضور در این رشته رضایت دارم. در این مدت شیرینی‌ها و تلخی‌های بسیاری هم تجربه کردم اما با فوتسال زندگی می‌کنم و اعتقاد دارم مسیر درستی را انتخاب کرده‌ام.» وی درباره آینده ورزشی خود افزود: «در حال حاضر ۲ فصل با باشگاه بنفیکا قرارداد دارم. در فوتسال ۴، ۵ باشگاه بزرگ وجود دارد که در ۲، ۳ ‌تا از آنها بازی کرده‌ام. باید ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج