اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۴۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

«گاوچران‌ها» و «اسمورف‌ها» در صدر

پرفروش ترین فیلم های این روزهای هالیوود

فیلم های سینمایی «گاوچران ها و موجودات فضایی» و «اسمورف ها»، هرکدام با فروشی برابر با ۲/۳۶ میلیون دلار، به طور مشترک عنوان پرفروش ترین فیلم این هفته آمریکای شمالی را به خود اختصاص دادند.

فیلم های سینمایی « گاوچران ها و موجودات فضایی » و « اسمورف ها» ، هرکدام با فروشی برابر با ۲/۳۶ میلیون دلار، به طور مشترک عنوان پرفروش ترین فیلم این هفته آمریکای شمالی را به خود اختصاص دادند.

فیلم های سینمایی « گاوچران ها و موجودات فضایی » (Cowboys & Aliens) به کارگردانی جان فاوریا و « اسمورف ها » (The Smurfs) به کارگردانی راجا گاسنل، هرکدام با فروشی برابر با ۲/۳۶ میلیون دلار، به طور مشترک عنوان پرفروش ترین فیلم این هفته آمریکای شمالی را به خود اختصاص دادند.

فیلمنامه « گاوچران ها و موجودات فضایی » را روبرتو اورکی و الکس کورتزمن به طور مشترک نوشته اند و این فیلم هیجان انگیز ماجرای یک سفینه فضایی را به تصویر می کشد که در سال ۱۸۷۳ میلادی برای نابودی کره زمین در ایالت آریزونا آمریکا فرود می آید، اما با مقابله عده ای از گاوچران ها که در این شهر زندگی می کنند مواجه می شود.

پرفروش ترین فیلم های این روزهای هالیوود

شرکت های فیلمسازی «یونیورسال پیکچرز» (Universal Pictures)، «دریم ورکز» (Dream works) و «رلیانس انترتینمنت» (Reliance Entertainment) مسئولیت ساخت و اکران این فیلم سینمایی را برعهده دارند و بازیگران مطرح و برجسته ای مانند دنیل کرگ، هریسون فرد و اولیویا وایلد در "گاوچران ها و موجودات فضایی" ایفای نقش کرده اند.

فیلمنامه « اسمورف ها » را نیز پیو و جی دیوید استم به طور مشترک نوشته اند و این فیلم سینمایی داستان موجودات آبی رنگ کوچکی به نام «اسمورف» را به تصویر می کشد که پس از تهدید شدن توسط جادوگر شهر، از شهر جادویی خود بیرون می افتند و به دنیای ما انسان ها می آیند.

شرکت های فیلمسازی «کلمبیا پیکچرز» (Columbia Pictures) و «سونی پیکچرز» (Sony Pictures) مسئولیت ساخت و اکران این فیلم سینمایی را برعهده دارند و بازیگران جوانی مانند هانک آزاریا، کتی پری و جاناتان وینترز در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

پرفروش ترین فیلم های این روزهای هالیوود

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسوشیتد پرس، فیلم سینمایی « کاپیتان آمریکا: اولین خونخواه » (Capitan America: The Firs Avenger) نیز در دومین هفته اکران خود با فروشی برابر با ۹/۲۴ میلیون دلار در رتبه دوم جدول پرفروش ترین فیلم های ۲ کشور آمریکا و کانادا قرار گرفته است.

«مارول استودیوز» (Marvel Studios) و «پارامونت پپیکچرز» (Paramount Pictures) مسئولیت ساخت و اکران «کاپیتان آمریکا» را برعهده دارند و جو جانستون نیز کارگردان این فیلم سینمایی است.

کریستوفر مارکوس و استفان مک فیلی به طور مشترک فیلمنامه «کاپیتان آمریکا» را نوشته اند و این فیلم سینمایی که اقتباسی از مارول کمیک است داستان سربازی به نام «استیو راجرز» (کریس اوانس) را به تصویر می کشد که پس از رد صلاحیت برای عضویت در ارتش ایالات متحده آمریکا به عنوان داوطلب در یکی از پروژه های تحقیقاتی محرمانه این کشور وارد می شود و پس از مدتی با انجام آزمایش های پیچیده ای به «کاپیتان آمریکا» که یک ابر قهرمان است تبدیل می شود.

پرفروش ترین فیلم های این روزهای هالیوود

اپیزود دوم از هفتمین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن تخیلی «هری پاتر» به نام « هری پاتر و مقدسان مرگبار » (Harry Potter and Deathly Hallows) که به تازگی مجموع فروش جهانی آن از مرز یک میلیارد دلار گذشته است نیز در دومین هفته اکران خود با فروشی برابر با ۹/۲۱ میلیون دلار عنوان سومین فیلم پرفروش این هفته آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد.

کارگردانی این قسمت از فیلم های دنباله دار را دوید یتس برعهده دارد و فیلمنامه آن را نیز استیو کلاوز براساس رمانی از جی کی رولینگ نوشته است.

همچنین در این قسمت از این فیلم های تخیلی، «هری پاتر» (دنیل ردکلیف)، «رون» (روپرت گرینت) و «هرمیون» (اما واتسون) جستجوی خود را برای پیدا کردن و از بین بردن پادشاه تاریکی ادامه می دهند.

فیلم کمدی رمانتیک « دیوانه، احمق، عشق » (Crazy, Stupid, Love) به کارگردانی گلن فیکارا نیز در نخستین هفته اکران خود با فروشی برابر با ۳/۱۹ میلیون دلار در رتبه چهارم جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی ایستاده است.

دان فوگلمن نویسندگی فیلمنامه « دیوانه، احمق، عشق» را برعهده دارد و این فیلم رمانتیک داستان پدری را روایت می کند که سعی دارد با انجام کارهایی عجیب و دور از ذهن رابطه خود با فرزندانش را به خوبی حفظ کند.

شرکت فیلمسازی «کاروسل پروداکشنز» (Carousel Productions) مسئولیت ساخت و اکران این فیلم سینمایی را برعهده دارد و استیو کارل، رایان گازلینگ و جولیانه مور از جمله چهره های سینمایی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

پرفروش ترین فیلم های این روزهای هالیوود

فیلم کمدی رمانتیک « دوستان مفید » (Friends With Benefits) به کارگردانی ویل گلاک نیز در دومین هفته اکران خود توانست با فروشی برابر با ۳/۹ میلیون دلار در رتبه پنجم جدول پرفروش ترین فیلم های این هفته ۲ کشور آمریکا و کانادا قرار گیرد.

فیلمنامه « دوستان مفید » را کیت مری من و دیوید ای دیومن به طور مشترک نوشته اند و میلا کانیس (بازیگر فیلم «قوی سیاه» (Black Swan))، «جاستین تیمبرلیک» (بازیگر فیلم «شبکه اجتماعی» (The Social Network)) و پاتریشیا کلارکسون (بازیگر فیلم «جزیره شاتر» (Shutter Island)) از جمله بازیگران جوان و مطرحی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی « رؤسای مخوف » (Horrible Bosses) به کارگردانی ست گوردون که چهارمین هفته اکران خود را تجربه می کند نیز با فروشی برابر با ۱/۷ میلیون دلار در رتبه ششم جدول فروش فیلم های این هفته آمریکای شمالی جای گرفته است.

نویسندگی فیلمنامه «رؤسای مخوف» را مایکل مارکویتز و جان فرانسیس دالی به طور مشترک برعهده دارند و این فیلم کمدی داستان ۳ دوست و کارمند را روایت می کند که پس از اینکه متوجه می شوند مورد تمسخر رؤسای خود قرار گرفته اند، تصمیم می گیرند هرکدام به ترتیب رییس خودش را به قتل برساند.
پرفروش ترین فیلم های این روزهای هالیوود

جیسون بیت من، کوین اسپیسی، چارلی دی و جنیفر آنیستون از جمله بازیگران مطرحی هستند که در فیلم سینمایی «رؤسای مخوف» بازی کرده اند و این فیلم سینمایی نیز توسط ۲ شرکت فیلمسازی «نیو لاین سینما» و «رت انترتینمنت» روی پرده سینماها می رود.

سومین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن تخیلی «تغییر شکل دهندگان» به نام « تغییر شکل دهندگان: تاریکی ماه » (Transformers: Dark of the Moon) نیز در پنجمین هفته اکران خود با فروشی برابر با ۹/۵ میلیون دلار در رتبه هفتم جدول پرفروش سینماهای آمریکای شمالی ایستاده است.

فیلمنامه سومین قسمت از این فیلم های سینمایی اکشن تخیلی را اهرن کروگر نوشته است و در این قسمت از « تغییردهندگان: تاریکی ماه »، ربات ها تلاش می کنند با رقابت با دشمنان خود به رازهای فضا پیماهای پنهان شده در سیاره ماه پی ببرند.

شیا لبوف، روسی هنتینگتون ویتلی و تارس گیبسون از جمله بازیگران جوان و محبوبی هستند که در سومین قسمت از «تغییردهندگان» ایفای نقش کرده اند.

قسمت نخست «تغییر دهندگان» در سال ۲۰۰۷ میلادی روی پرده سینماها رفته است و در آن زمان فروشی برابر با ۷۱۰ میلیون دلار را برای خود رقم زده و دومین قسمت از این مجموعه فیلم ها نیز که «تغییردهندگان: انتقام شکست خوردگان» (Transformers: Revenge of the Fallen) نام داشت با اکران در سال ۲۰۰۹ میلادی فروشی برابر با ۸۳۷ میلیون دلار را کسب کرد.

فیلم سینمایی « نگهبان باغ وحش » (Zookeeper) به کارگردانی فرنانک کوراسی نیز در چهارمین هفته اکران خود توانست با فروشی برابر با ۲/۴ میلیون دلار عنوان هشتمین فیلم پرفروش این هفته آمریکای شمالی را از آن خود کند.

نیک باکای و راک روبن به طور مشترک فیلم نامه «نگهبان باغ وحش» را نوشته اند و این فیلم کمدی داستان حیوانات یک باغ وحش را به تصویر می کشند که به نگهبان محبوب و دوست داشتنی (کوین جیمز) خود کمک می کنند تا بتواند با دختری که دوستش دارد ازدواج کند.

علاوه بر کوین جیمز کمدین های معروف و محبوب دیگری مانند روساریو داوسون و لسلی بیب نیز در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

پرفروش ترین فیلم های این روزهای هالیوود

دومین قسمت از انیمیشن « ماشین ها » (Cars) به کارگردانی جان لاستر و برد لوییس نیز در این هفته با فروشی برابر با ۳/۲ میلیون دلار در رتبه نهم جدول فروش فیلم های ۲ کشور آمریکا و کانادا ایستاده است.

فیلمنامه « ماشین ها ۲ » را بن کویین و جان لاستر به طور مشترک نوشته اند و در این قسمت «مک کویین» همره با دوست خود به نام «مستر» برای شرکت در مسابقات رالی بین المللی آماده می شوند، اما در طی تلاش برای این آماده سازی با مشکلاتی مواجه می شوند.

لری کیبل گای، اون ویلسون، مایکل کین، امیلی موریتیمور و ادی ایزارد از جمله بازیگرانی هستند که به جای شخصیت های این انیمیشن حرف می زنند.

همچنین پیش از این، نخستین قسمت «ماشین ها» با اکران در سال ۲۰۰۶ میلادی توانسته بود در مجموع فروشی برابر با ۴۶۱ میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند.

جدیدترین انیمیشن «والت دیزنی» به نام «پو» (Winnie the Pooh) نیز در سومین هفته اکران خود توانست با فروشی برابر با ۸/۱ میلیون دلار در رتبه دهم جدول فروش فیلم های سینماهای ۲ کشور آمریکا و کانادا قرار بگیرد.

کارگردانی « پو » را استفان جی آندرسون و دون هال به طور مشترک برعهده دارند و این انیمیشن محبوب و دوست داشتنی داستان «پو» را به تصویر می کشد که در یک روز معمولی زمانی که برای خوردن عسل به جنگل می رود به صورت تصادفی با کریستوفر رابین برخورد می کند.

منبع: سینما پرس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پرفروش ترین فیلم های این روزهای هالیوود


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رهام

      خيلي با سايتتون حال كردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج