اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۱۲۹۱
۱۱۳
۱۱۳
پ

چطور ۱۰۰ عدد اسپیکر را به یکدیگر متصل کنیم ؟

اسپیکر دستگاهی است که در مهمانی‌ها، مسافرت و هر دورهمی دوستانه‌ای استفاده زیادی دارد و با پخش موسیقی، حال و هوای جذابی به جمع‌ها می‌بخشد. اسپیکر‌های زیادی با برندهای مختلف در رنج قیمتی متفاوت در بازار هستند؛ همین تنوع زیاد هنگام خرید مشتریان را دچار سردرگمی می‌کند؛ در این مطلب قصد داریم برند انکر را معرفی و بهترین اسپیکر‌های این شرکت را بررسی کنیم.

 

چطور 100 عدد اسپیکر را به یکدیگر متصل کنیم ؟

هدف تیم فارس بازار که نمایندگی رسمی و انحصاری انکر در ایران می‌باشد، محصولات انکر را با گارانتی ۱۸ ماهه فارس و با بهترین قیمت بازار ارائه می‌دهد.

انکر یکی‌از خوش‌آوازه‌ترین و قدرت‌مندترین برندهای لوازم‌جانبی است که علاوه‌بر پاوربانک و کابل‌های باکیفیت و مدرن، اسپیکر‌های جذاب و متنوعی را با نام تجاری Soundcore تولید و عرضه می‌کند. اسپیکر‌های انکر یک قابلیت جذاب و منحصربه‌فرد دارند و آن قابلیت اتصال‌به ۱۰۰ اسپیکر مشابه به‌صورت هم‌زمان است، این قابلیت روی جعبه مدل‌هایی که این امکان را دارند با +۱۰۰ link مشخص می‌شود؛ این اتصال خیلی راحت و با فشردن دکمه‌ای که روی اسپیکر قرار دارد، انجام می‌شود.

در این مقاله با بررسی بهترین اسپیکر‌های انکر شما برای انتخاب یک اسپیکر مناسب و باکیفیت همراه شما هستیم.

چطور 100 عدد اسپیکر را به یکدیگر متصل کنیم ؟

اسپیکر همراه انکر مدل Anker Soundcore Select ۲ A۳۱۲۵

طراحی ظاهری Select 2 خیلی شبیه‌ به نسخه اول این محصول است و تغییرات جزئی روی آن اعمال شده، پورت Type-C این دستگاه از فناوری Fast Charge پشتیبانی می‌کند. جنس درایور‌ها از تیتانیوم است و در قسمت بالای بدنه دکمه‌ و دو LED کوچک قرار گرفته، برای نصب بند در کنار بدنه قسمتی قرار داده شده؛ این اسپیکر ساده و زیبا به‌صورت بی‌سیم به دستگاه متصل می‌شود و با بلوتوث نسخه 4.2 سازگاری دارد. از ویژگی جذاب این اسپیکر باید به وصل شدن هم‌زمان به ۱۰۰ اسپیکر مشابه با قابلیت PartyCast اشاره کنیم؛ استاندارد IPX7 در این اسپیکر یعنی مقاومت بالا دربرابر آب، پس هرجایی مثل کنار استخر و کمپ‌ها بدون نگرانی از برخورد آب و باران و رطوبت، می‌توانید از پخش موسیقی دلخواه خود لذت ببرید. انکر اسپیکر Select 2 را به فناوری BassUp نسخه دو مجهز ساخته است که تکنولوژی اختصاصی Soundcore می‌باشد، این تکنولوژی بیش‌ترین باس ممکن را با کیفیت استاندارد ایجاد می‌کند. با نصب برنامه SoundCore در گوشی، می‌توانید از امکانات جذابی مثل امتحان کردن اکولایزرهای مختلف استفاده کنید. منبع تغذیه این اسپیکر، باتری لیتیوم یونی غیرقابل‌تعویض است و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. از لحاظ باتری، انکر بسیار خوب عمل کرده است و از باتری با ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی در Select 2 استفاده کرده است که تا ۲۰ ساعت از پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند و تقریبا در ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

برای خرید اسپیکر های همراه انکر با مدل های مختلف و دارای گارانتی میتوانید به سایت فارس بازار مراجعه کنید.

اسپیکر همراه انکر مدل SoundCore Rave Neo Speaker A۳۳۹۵H۱۱

این اسپیکر ۵۰ واتی پرقدرت، نسبت‌به اسپیکر‌های قابل حمل مشابه، ابعاد مناسب‌تری دارد و خیلی بزرگ و سنگین نیست. برای فضاهای بزرگ و مهمانی‌های شلوغ، اسپیکر همراه انکر مدلSoundCore Rave Neo Speaker A3395H11 یک انتخاب عالی و جذاب است. دور ووفر، یک نوار LED قرار گرفته است که با استفاده از اپلیکیشن SoundCore در گوشی، قابلیت شخصی‌سازی دارد. دکمه‌های کنترل در قسمت بالایی اسپیکر قرار دارند، چهار LED کوچک بالای دکمه‌ی پاور، میزان ظرفیت باقی مانده باتری را نشان می‌هند. پورت‌های اسپیکر در قسمت پشتی و زیر درپوش هستند، پورت USB قابلیت پخش موسیقی و شارژ کردن دستگاه‌های دیگر را دارد و مثل پاوربانک عمل می‌کند، این پورت از فناوری شارژ سریع Power IQ هم بهره‌مند است؛ پورت Type-C برای شارژ کردن دستگاه درنظر گرفته شده است. این اسپیکر هم از استاندارد IPX7 بهره‌مند است تا در کنار استخر، هنگام بارندگی و کمپ‌ها هم همراه با موسیقی از اوقات فراغت خود لذت ببرید. یک ووفر ۴ اینچی و یک توییتر ۲ اینچی در قسمت جلویی اسپیکر، صدایی باکیفیت با تفکیک صدای خوب و حجم صدای بالا تولید می‌کنند. Rave Neo هم از طریق AUX و هم ازطریق بی‌سیم با بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود، به‌علاوه از یک درگاه USB نیز بهره‌مند است که می‌تواند گوشی شما را شارژ کند. از مهم‌ترین تکنولوژی‌های SoundCore Rave Neo باید به BASSUP اشاره کنیم که درمورد عملکرد آن توضیح دادیم. این اسپیکر می‌تواند ۱۸ ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش کند، اگر LED روشن باشد و ولوم ۵۰ درصد باشد، این ساعت کم‌تر می‌شود. برای دیدن محصولات انکر میتوانید به سایت فارس بازار مراجعه کنید.

اسپیکر همراه انکر مدل Anker Soundcore Select Pro A۳۱۲۶Z۱۱

طراحی زیبا و کلاسیک این اسپیکر بسیار چشم‌نواز و جذاب است،‌ ظاهر این اسپیکر با الهام از رادیو‌ و ضبط‌های قدیمی می‌باشد؛ این اسپیکر برای استفاده در همه‌جا چه در خانه، کنار استخر،‌ مسافرت و کمپ‌ها مناسب است. بلندگوهای این اسپیکر قابلیت پخش صدا به‌صورت ۳۶۰ درجه دارد، همچنین با استاندارد IPX7 کاملا در برابر آب مقاوم است. نور LED هماهنگ با موسیقی جلوه زیبایی به این اسپیکر همراه می‌بخشد؛ روی بدنه اسپیکر دکمه‌های مختلف برای تنظیم نور LED، بلوتوث، بیس آپ و کم‌ و زیاد کردن صدا وجود دارند. پورت‌های اسپیکر در قسمت پشتی آن و زیر درپوش قرار دارند که شامل یک پورت برای شارژ اسپیکر و یک خروجی با قابلیت Power IQ است که می‌تواند دستگاه‌های دیگر را شارژ کند. با دریافت اپلیکیشن SoundCore می‌توانید اسپیکر را از طریق گوشی کنترل کنید. دو اسپیکر ۱۵ واتی Select Pro در مجموع خروجی ۳۰ وات را ارائه می‌دهند که صدای خروجی بلند و باکیفتی تولید می‌کنند. باتری با ظرفیت ۶۷۰۰ میلی‌آمپرساعت برای این اسپیکر در نظر گرفته شده است که می‌تواند تا ۱۶ ساعت با ولوم معمولی و خاموش بودن بیس آپ، از پخش موسیقی پشتیبانی‌کند.

اسپیکر همراه انکر مدل Anker SoundCore Flare ۲ A۳۱۶۵

Flare 2 ادغامی از زیبایی در ساخت، کیفیت و فناوری‌های روز است؛ بدنه مخروطی این اسپیکر در قسمت بالا و پایین به LED رقص نور مجهز است، باتری این اسپیکر با ولوم پنجاه درصد تا ۱۲ ساعت بازدهی دارد. این اسپیکر انکر هم مثل مدل‌های قبلی دارای استاندارد IPX7 است و بدنه‌ای کاملا مقاوم به آب دارد. شارژ باتری این اسپیکر از طریق درگاه USB-C است؛ این دستگاه امکان اتصال به حداکثر ۱۰۰ اسپیکر مشابه را دارد.

باید اضافه کنیم انکر یک برند آمریکایی است که شرکت آن در چین واقع است؛ اسپیکر‌ها و محصولات انکر، در زیر مجموعه این شرکت و با نام تجاری Soundcore تولید می‌شود.

شرکت فارس بازار، نمایندگی رسمی و انحصاری انکر در تهران می‌باشد و محصولات انکر را با گارانتی ۱۸ ماهه فارس و بهترین قیمت بازار ارائه می‌دهد؛ گارانتی فارس درصورت بروز هرگونه مشکل پاسخ‌گوی مشتریان است و کارشناسان گارانتی با بررسی تخصصی محصول، تا ۴۸ ساعت بعداز تحویل کالا نتیجه بررسی را اعلام می‌کنند؛ هدف گارانتی فارس رضایت مشتریان و اطمینان آن‌ها است چون بعد از تحویل کالا هم با پشتیبانی و پاسخ‌گویی همراه مشتریان هستند. برای دیدن قیمت و خرید اسپیکر های انکر به سایت فارس بازار www.faresbazar.com مراجعه کنید.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج