adexo3
۱۰۸۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

براي اين‌كه باران‌هاي پاييزي كودك‌مان را غافلگير نكند

ريز و درشت خريد لباس براي ریزه ها!

انتخاب لباس براي بچه‌ها هميشه يكي از شيرين‌ترين اتفا‌ق‌هاي دنياست‌ اما اين اتفاق زيبا آدابي دارد كه نبايد ساده از كنار آن عبور كنيد به خصوص حالا كه پاييز برگ‌ريز با هواي دلچسب‌ اما كمي سرد و باران‌هاي ناگهاني‌اش از راه رسيده و اين وظيفه لباس‌هاست كه در كنار رنگ‌هاي شاد و طرح‌هاي دوست‌داشتني‌شان از بچه‌ها در برابر اين هوا هم مراقبت كنند.

ريز و درشت خريد لباس براي ریزه ها!
ريز و درشت خريد لباس براي ریزه ها!

انتخاب لباس براي بچه‌ها هميشه يكي از شيرين‌ترين اتفا‌ق‌هاي دنياست‌ اما اين اتفاق زيبا آدابي دارد كه نبايد ساده از كنار آن عبور كنيد به خصوص حالا كه پاييز برگ‌ريز با هواي دلچسب‌ اما كمي سرد و باران‌هاي ناگهاني‌اش از راه رسيده و اين وظيفه لباس‌هاست كه در كنار رنگ‌هاي شاد و طرح‌هاي دوست‌داشتني‌شان از بچه‌ها در برابر اين هوا هم مراقبت كنند. اگر نمي‌خواهيد باران‌هاي پاييزي غافلگيرتان كند با پيشنهادهاي ما همراه شويد.


ريز و درشت خريد لباس براي ریزه ها!

ريز و درشت انتخاب خريد براي كوچولو ها

هميشه تماشا كردن و خريد كردن لباس براي كوچولوها زيبا و دلنشين بوده و بزرگ‌ترها با ديدن طرح و رنگ‌‌هاي شاد پشت ويترين لباس كودك لبخند بر لب‌شان مي‌نشيند. شايد در مرحله اول خريد كردن لباس كودك جالب باشد اما هنگام خريد لباس كودك نكاتي را موردتوجه قرار دهيد تا لباسي انتخاب كنيد كه علاوه بر زيبايي و راحتي، سلامت و نكات ايمني و بهداشتي براي كوچولوها به همراه داشته باشد. راحت بودن كودك را در لباس اولويت قرار دهيد. لباس‌هاي گشاد و راحت كه پوشيدن و درآوردن آن‌ها آسان باشد بهترين انتخاب است؛ دقت كنيد كه سر كودكان نسبت به بدن‌شان كمي بزرگ‌تر است. بهتر است لباسي كه در قسمت يقه، سرآستين و مچ پاها نرم و راحت باشد و كش سرآستين و پاچه شلوار تنگ نبوده را انتخاب كنيد. وقتي براي خريد به فروشگاه مي‌رويد برچسب لباس را از نظر جنس كنترل كنيد. لباس‌هايي كه پارچه‌هايي از جنس الياف طبيعي مانند كتان و پنبه دارند مي‌توانند بهترين گزينه باشند. علاوه بر اين‌كه حساسيت‌زا نبوده و باعث خارش پوست نمي‌شوند، قدرت بالايي در گرم نگهداشتن پوست كودكان دارند.
معمولا كودكان از پوشيدن لباس گرم‌تر در آب و هواي بلاتكليف پاييزي شونه خالي مي‌كنند، بهتر است سراغ لباس‌هايي برويد كه علاوه بر راحت بودن و سبكي گرماي لازمه را به بدن كودك برسانند. بهترين جنس براي كودكان زير 10 سال كتان و پنبه است.

به سليقه كودكان هم توجه كنيد؛ بزرگ‌ترها بهتر است مدل لباس، جنس و راحتي لباس را انتخاب كنند و انتخاب رنگ و طرح روي لباس را برعهده كودك بگذارند. گاهي وجود يك شخصيت كارتوني روي لباس براي كودكان مهم است. براي حفظ سلامت پوست كودك بهتر است لباس‌ها را پس از خريد و قبل از پوشيدن با آب ولرم بشوييد و در جريان هوا قرار دهيد تا خشك شوند.


ريز و درشت خريد لباس براي ریزه ها!

پسر كوچـولوي‌تان را آراستــه كنيـد

۱- اين كاپشن زيپي و شلوار راحت براي پياده‌روي در روزهاي پاييزي مناسب است.

۲- معمولا اين مـدل سوئي‌شرت‌ها از مدل‌هايي است كه مادران به سراغشان مي‌روند و در كمد لباس پسربچه‌ها به چشم مي‌خورند؛ طراحي ساده، راحت و درعين حال كاربردي.

۳- اگر براي پسربچه‌تان به دنبال بلوز آستين بلند براي مناسبت‌هاي رسمي هستيد، شك نكنيد ، رنگ بندي شاد در كنار جنس پنبه‌اي لباس خواسته‌تان را برآورده خواهد كرد.

۴- با اين‌كه كودكان معمولا از استفاده كردن از شال گردن زياد استقبال نمي‌كنند، اما بهتر است براي روزهايي كه هوا سرد مي‌شود به فكر شال گردني از جنس پنبه براي كودك‌تان باشيد.

۵- اگر مي‌خواهيد براي كودك كلاه بخريد، بهتر است در روزهاي سرد از كلاه‌هاي بافتني كه جنس پنبه يا كتان دارند استفاده كنيد تا قسمت پيشاني و پوست سركودك خارش نگيرد. كلاه‌هاي لبه‌دار براي محافظت از سركودك و پوست او در روزهاي تابستاني مناسب‌تر است.

۶- در اين بلوز كش دور، لبه آستين و كمر تنگ نبوده و اگر تحرك كودك‌تان زياد است خيال‌تان راحت باشد، به اندازه كافي لباس سبك و راحت است.

۷- در هواي بلاتكليفي پاييزي كه خنك شدن هوا غافلگيرتان مي‌كند بهتر است بالاپوش‌هايي را انتخاب كنيد كه چند لايه‌اند و در قسمت جلو زيپ يا دكمه دارند، كه با باز گذاشتن بالا پوش كودك‌تان كلافه نشود.

۸- تركيب رنگ سرمه‌اي و طوسي اين بلوز را با شلوارجين خاكستري رنگ هماهنگ كنيد و از ظاهر كودك‌تان لذت ببريد.


ريز و درشت خريد لباس براي ریزه ها!

دختر كوچولوي‌ بابايي

رنگ‌بندي عسلي اين مجموعه ،‌ بهترين انتخاب براي فصل برگ‌ريزاني است كه با باران‌هاي نابهنگامش غافلگيرمان مي‌كند. جنس پنبه بلوز و شلوار قدرت بالايي در گرم نگهداشتن پوست حساس كودك دارد. در اين فصل بهتر است به جاي اين‌كه لباس‌هاي ضخيم و سنگين زمستاني به تن بچه‌ها كنيد، سراغ لباس‌هاي چند تكه سبك و گرم برويد كه اگر كودك‌تان حين تحرك گرمش شد با درآوردن باراني يا كاپشنش نگران سرماخوردنش نشويد.

در موقع خريد‌كردن بالاتنه كودك‌، دكمه‌ها و بست‌هاي لباس را كنترل كنيد؛ نحوه دوخته‌شدن دكمه‌ها بايد به‌نحوي باشد كه مدام باز نشده و در عين حال به سختي هم بسته نشود، به‌خصوص اگر كودك به تازگي خودش لباس مي‌پوشد، در اين صورت اعتماد‌به‌نفسش را از دست خواهد داد.فراموش نكنيد هنگام خريد بالاتنه سراغ جنس‌هاي پرزدار نرويد، زيرا به تنفس كودك‌تان آسيب مي‌رسد. كشمير بهترين جنس بالاتنه در روزهاي سرد است. زيرا در عين داشتن گرما، نرم و لطيف است.

در انتخاب يك شلوار مناسب زماني كار راحت مي‌شود كه قلق‌هاي خريدش را بدانيد. يكي از بهترين انتخاب‌ها براي شلوار كودكان، شلوار كشي با جنس كتان است كه به‌راحتي به تن فرزندتان مي‌رود و از نفوذ باد جلوگيري مي‌كند اما يادتان باشد هنگام خريد شلوارهاي كشي، كمي از سايز كودك بزرگ‌تر انتخاب كنيد چون رشد كودكان سريع است و ممكن است در طول فصل سرما برايش كوچك شود.

براي تشخيص دادن جنس هاي مصنوعي از الياف طبيعي(كتان، نخ، پنبه)هنگام خريد به برچسب لباس نگاهي بيندازيد. لباس‌هايي كه پارچه‌هايي از جنس الياف طبيعي دارند عنوان (صد درصد كتان ) روي برچسب‌شان ذكر مي‌شود. جنس كفش كشمير است كه لايه زير آن انعطاف‌پذيري بالايي دارد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

ريز و درشت خريد لباس براي ریزه ها!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج