adexo3
۳۰۵۹۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلم:نقش پرینترهای سه بعدی در پزشکی

امروزه استفاده از پرینترهای سه بعدی پزشکی یک امر بدیهی شده است. به نظر می رسد بوسیله این تکنولوژی یک انقلاب بزرگ در صنعت پزشکی به وجود آید.

xprinter۳d.com: امروزه استفاده از پرینترهای سه بعدی پزشکی یک امر بدیهی شده است. به نظر می رسد بوسیله این تکنولوژی یک انقلاب بزرگ در صنعت پزشکی به وجود آید.

پیش از این دیده بودیم که پرینترهای سه بعدی پزشکی چه کمکی به علم پزشکی کرده اند مانند چاپ بافت های آسیب دیده بدن که با پرینت آنها، قطعات چاپ شده را جایگزین بافت های آسیب دیده کردند که هم مدت زمان عمل جراحی را پایین می آورد و هم دقیق تر عمل جراحی انجام می شود. در حال حاضر، پزشکان در چین با استفاده از فن آوری پرینترهای سه بعدی پزشکی می خواهند به عمل جراحی کمک و جدایی دو کودک به هم چسبیده را در چین انجام دهند.

بیمارستان کودکان، در دانشگاه فودان واقع در شانگهای قرار دارد وعمل جراحی در این بیمارستان انجام می شود. این دو کودک به هم چسبیده در ۱۷ مارس در استان جمانگشی متولد شدند. خوشبختانه اعضای حیاتی این دو کودک سالم است و تا انجام عمل جراحی تحت نظارت در بیمارستان هستند.

این عمل جداسازی جراحی در تاریخ ۹ ژوئن انجام خواهد شد و از پرینترهای سه بعدی پزشکی برای افزایش دقت و صحت عمل جراحی استفاده خواهد شد. نقش پرینتر سه بعدی در این عمل جراحی به این صورت است که پزشکان ماکت این دوقلوها را شبیه سازی کرده اند و بارها بر روی این ماکت ها عمل جراحی را انجام می دهند که به یک نتیجه دقیق دست پیدا کنند و در هنگام عمل و جداسازی بافت های به هم چسبیده دقت لازم و کافی را داشته باشند.

هزینه این عمل جراحی ۲۰۰۰۰۰ یوان یا ۳۲۲۰۰ دلار است که بنیاد خیریه Angelmom آن را پرداخت کرده است. این عمل هم به زندگی این دو کودک وهم به پیشبرد علم در صنعت پزشکی کمک می کند.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم:نقش پرینترهای سه بعدی در پزشکی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج