adexo3
۱۶۷۱۵۰
۲ نظر
۵۲۴۱
۲ نظر
۵۲۴۱
پ

عکس: بازی دختر خردسال با مار افعی

یک پدر در یک فیلم کوتاه به مردم نشان داد که چطور کودک ۱۴ماهه‌اش را یک مار عظیم الجثه کشنده هم بازی می‌شود و خطری او را تهدید نمی‌کند...

باشگاه خبرنگاران: یک پدر در یک فیلم کوتاه به مردم نشان داد که چطور کودک ۱۴ماهه‌اش را یک مار عظیم الجثه کشنده هم بازی می‌شود و خطری او را تهدید نمی‌کند...

یک تربیت کننده مار بسیار حرفه‌ای به نام "جیمی گوارنیو" فیلمی کوتاه از دخترش "آلیزای" ۱۴ماهه در حال بازی کردن با یک مار افعی ۱۳فوتی با ظرفیت کشتن و بلعیدن یک بزرگسال بالغ منتشر کرد.

این کلیپ نشان می‌دهد که کودک خردسال به راحتی با یک مار افعی بزرگ تعامل می‌کند و با او هم بازی می‌شود و او را در ‌آغوش می‌گیرد بدون اینکه ماهیت بسیار خطرناک این مار افعی در رفتارش تاثیر بگذارد.

عکس: بازی دختر خردسال با مار افعی

طبق گفته‌های پدر کودک، جیمی مارهای افعی به خاطر نیش‌های کشنده‌شان شهرت بدی در بین عموم دارند، اما این ترس بیخود است که ذهن مردم با آن شست و شو شده است.

جیمی بیان داشت:‌ مارها آفریده‌های شیطانی نیستند برعکس آن‌ها می‌توانند موجودات خانگی و اهلی بسیار دوست داشتنی باشند. دختر من اکنون می‌داند که در رابطه با این مار خطری او را تهدید نمی‌کند.

او افزود: همان طور که شما در فیلم مشاهده می‌کنید مار به دور دخترم می‌گردد و با او بازی می‌کند در حالی که اصلا علاقه‌ای به نیش زدن، خفه کردن و یا بلعیدن او ندارد. ترس از مار افعی یک ترس اشتباه است که در ذهن مردم جاسازی شده است.

عکس: بازی دختر خردسال با مار افعی

این مار افعی که در جنوب قاره آسیا پیدا شده یکی از ۶مار بزرگ دنیال محسوب می‌شود اما بعد از این فیلم گویا یک حیوان خانگی محبوب برای بسیاری در نظر گرفته شده است.

این مار افعی تنها موجود خانگی خانه "کوارنیو" در ایالت میشیگان آمریکا نیست و ۲۹موجود خزنده دیگر نیز در این خانه وجود دارد. شامل مارهای افعی آمریکای جنوبی و تمساح‌های عظیم الجثه.

جیمی افزود: برای آن دسته از مردمی که کار من با کودکم را غیر مسئولانه و خطرناک می‌دانند خواهشمندم بر پایه چیزی که می‌دانند قضاوت اشتباه نکنند، مارها می‌توانند موجودات دوست داشتنی باشند اگر شما بخواهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      مار پيتون

    • الناز شاکردوست

      واییییی منم دوست دارم یه مار داشته باشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج