اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۷۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (۲)

اگر برای نقاشی دیوارهای اتاق هایتان، به دنبال رنگ مناسبی می گردید، بد نیست که سایه های مختلف رنگ خاکستری یا طوسی را نیز مد نظر قرار دهید.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)
برترین ها: اگر برای نقاشی دیوارهای اتاق هایتان، به دنبال رنگ مناسبی می گردید، بد نیست که سایه های مختلف رنگ خاکستری یا طوسی را نیز مد نظر قرار دهید. اگر فکر می کنید این رنگ مناسب سلیقه یا وسایل اتاق شما نیست، به دکور اتاق های مختلفی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم نگاهی بیندازید. رنگ خاکستری بخاطر خنثی بودنش می تواند انتخاب بسیار شیک و آرامش بخشی برای فضاهای مختلف درون منزل باشد.

مطلب مرتبط:

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

پنت هاوس سنتی اد فیلیپووسکی و مارک لی با کمک معمار معروف مارک جانسون، تبدیل به یک شاهکار شهری شده است. البته دکوراسیون این پنت هاوس به عهده مالکین بود و آنها از رنگ های نزدیک به خاکستری برای کف، دیوارها، مبلمان و قفسه ها استفاده کردند.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

دیو دیماتی و پاتریک وید، مدیران اجرایی لاکی برند این خانه بزرگ را دهه بیست در بورلی هیلز خریداری کردند و می دانستند که باید آن را نوسازی کنند. آنها با خاکستری کردن دیوارها با پرده هایی با طرح های مدرن، به اتاق ناهارخوری آن هویت تازه ای دادند.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

لوئیس دنیوت، طراح دکوراسیون، برای آپارتمان زوجی در یک ساختمان تاریخی در شیکاگو، فضایی اروپایی خلق کرده است. دیوارهای تیره رنگ با پانل های بژ و گچبری های سفید، به زیبایی این اتاق نشیمن می افزایند.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

استیفن سیلز، دکوراتور آمریکایی، با زوج و سلیقه ستودنی خود این خانه تریپلکس واقع در منهتن را دکوره کرده است. دیوارهای اتاق نشیمن شبیه به سنگ کاری کلکسیون فریک هستند و مبلمان و وسایل خانه و پرده ها به رنگ کرم انتخاب شده اند که کنتراست زیبا و رمانتیکی با دیوارها دارند.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

کاسپر، طراح فشن آمریکایی همیشه عاشق جمع آوری کلکسیون هنر مدرن بوده است. دیوارهای خاکستری اتاق ناهارخوری آپارتمان او در منهتن به زیبایی تابلوهای هنری معروف را به رخ می کشند.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

اتاق ناهارخوری منزل بن سلیمانی، طراح قالی و فرش، در بورلی هیلز توسط والدو فرناندز طراحی شده که دیوارهایش با خاکستری ملایم نقاشی شده اند که مقیاس بزرگ اتاق را کمی کوچک کنند.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

وقتی نوبت به نوسازی آپارتمان دوپلکسی در نزدیکی سنترال پارک نیویورک برای یک خانواده بزرگ می رسد، لی میندل، طراح و معمار، رنگ های قوی و خنثی را برای چنین آپارتمانی انتخاب می کند. او چیزهای کلاسیک ولی ساده را دوست دارد و در مورد این آپارتمان او می خواست که بزرگ بودن فضا را قربانی صمیمیت آن کند.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

لی لدبتر این خانه تاریخی واقع در نیو اورلئانز را به رنگ های سیاه و سفید طراحی کرده است. او از رنگ های خنثی برای ایجاد پالتی قوی و باهویت استفاده کرده است. خاکستری های مایل به نقره ای در سقف، دیوارها، شومینه و کف اتاق مهمان نشانگر همین ویژگی هستند. آینه بزرگ بالای تخت و لوستر بزرگ به فضا حالت شیکی داده اند.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

جنیفر و بیلی فریست، کلکسیونرهای عکس هستند که می خواستند منزل آنها در نشویل، تنسی، حالت سنتی اش به فضایی مدرن تبدیل شود تا کارهای هنری شان بیشتر جلوه پیدا کند. در ورودی خانه، دیوارهای خاکستری باعث می شوند که نور طبیعی اتاق بیشتر شود.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

تیموتی ویلدون، طراح داخلی، این خانه قرن بیستمی واقع در موناکو را برای یک مستندساز تبدیل به خانه ای راحت و مدرن کرده است. او دیوار اتاق نشیمن را خاکستری کرده که رنگ آن با کوسن ها و قالی راه راه اتاق هماهنگی خوبی دارد.


کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (2)

یک زوج آمریکایی از ژان-لوئی دنیوت طراح خواستند که آپارتمان پاریسی آنها را دکوره کند. این دکوراتور در حمام این آپارتمان از پانل کاری خاکستری و بژ استفاده کرده و تابلوهای متعددی از پروانه ها نصب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماه پری

      مرسی دلمون وا شد عالی بود...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج