adexo3
۵۰۳۹۸
۵ نظر
۵۰۳۸
۵ نظر
۵۰۳۸
پ

چگونه بهترین موها را داشته باشید

مصرف زياد شامپوي هیچ فایده‌ای برای مو ندارد جز اینکه شما را مجبور می‌کند برای فرم دادن به موهای خود از مواد آرایشی استفاده کنید


چگونه بهترین موها را داشته باشید


مجله ایده آل: مصرف بیش از حد شامپو می‌تواند منجر به استفاده بیش از اندازه از فرم‌دهنده‌ها شود. دکتر آروجو می‌گوید: «شست‌وشوی روزانه با شامپو نیاز افراد به فرآورده‌های آرایشی فرم‌دهنده را افزایش می‌دهد؛ چون موها بسیار تمیز و همچنین بسیار نرم، لخت و سست هستند، در نتیجه فرم نمی‌گیرند.» دکتر میرمیرانی نيز می‌گوید: «مصرف زياد شامپوي هیچ فایده‌ای برای مو ندارد جز اینکه شما را مجبور می‌کند برای فرم دادن به موهای خود از مواد آرایشی استفاده کنید.» درنهايت اينكه به سادگی می‌توانید از پاک‌کننده‌های بدون کف و بدون سولفات استفاده کنید که برای مو بسیار مفید خواهند بود. دکتر آروجو در ادامه می‌گوید: «محصولات با ترکیبات طبیعی کف کمتری تولید می‌کنند با اینکه دارای قدرت پاک‌کنندگی فراوان با فواید بسیار کم هستند.»

چگونه بهترین موها را داشته باشید

۱. يك روز در ميان شامپو و حالت‌دهنده استفاده کنید

حمام كردن به شيوه نظامي

زمان استحمام: يك تا ۳ دقيقه

خب، احتمالا كلي كار در ذهن‌تان داريد و در مغزتان يك برنامه پر و پيمان براي ساعت‌هاي بعدي در نظر گرفته‌ايد براي همين در حمام هم ذهن‌تان مشغول برنامه‌ريزي و محاسبه و انجام كارهاست. طبيعي است كه حمام كردن شما بسيار سريع و بر اساس برنامه سيستماتيكي كه هميشه به يك فرم تكرار مي‌شود، باشد. از آنجايي كه زمان زيادي براي انجام همه مراحل شست‌وشو نداريد، بهتر است برنامه‌تان را اينگونه تنظيم كنيد كه يك روز در ميان از شامپو يا حالت‌دهنده استفاده كنيد تا موهاي مناسب‌تري داشته باشيد. با توجه به اينكه زمان براي شما بسيار مهم است، مي‌توانيد از دئودورانت‌هايي استفاده كنيد كه خاصيت كاستن موهاي زائد را دارند به این صورت هم سرعت بيشتري خواهيد داشت و هم بوي خوبي خواهيد داد.

چگونه بهترین موها را داشته باشید

موهايي دور از آسيب باشامپوهاي سان سيلك

شامپوهاي سان سيلك با بهره‌گيري از فناوري نانو، باعث ترميم و بازسازي هر نوع شكستگي و آسيب‌ديدگي در هر نقطه از تارهاي موي شما مي‌شود. اين شامپوها مطلوب‌ترين پوشش را براي بازسازي و احياي فيبر موها ايجاد مي‌كند.

۲. پوست‌تان را درخشان كنيد

حمام كردن به شيوه آرام

زمان استحمام: ۵ تا ۰۱دقيقه

اگر خيلي عجله نداريد و براي حمام كردن زمان مناسبي در اختيار داريد، مي‌توانيد مراحل زيباسازي پوست و موهايتان را مرحله به مرحله اجرا كنيد. بايد چند دقيقه از زمان‌تان را به شستن آرام موها با شامپو و در صورت لزوم استفاده از حالت‌دهنده‌ها يا ماسك‌هاي محافظت‌كننده مو و محصولات تقويتي اختصاص دهيد، اگر۰۱ دقيقه وقت داريد حتما براي پوست‌تان هم زماني بگذاريد. مي‌توانيد در همان آغاز استحمام از ماسك‌هاي تميزكننده پوست استفاده كنيد و سپس مدت زماني بين ۳ تا ۵ دقيقه را به تميز كردن مكانيكي پوست و استفاده از لايه‌بردارها اختصاص دهيد. اينگونه پوست شما فرصت درخشان بودن را پيدا مي‌كند.

چگونه بهترین موها را داشته باشید

شامپوهاي كلير، براي حل مشكلات موهاي شما

اگر مي‌خواهيد موهايي بدون شوره داشته باشید، اگر به طور معمول دچار خارش پوست سر هستيد يا احساس مي‌كنيد چربي زيادي روي پوست سر شما جمع شده است يا اگر پوست سرتان دچار خشكي شده مي‌توانيد از محصولات «كلير» استفاده كنيد كه همه اين مشكلات را با هم برطرف مي‌كنند.

۳. حمام كردن به شيوه بسيار لوكس

زمان استحمام: ۵۱ تا ۲۰ دقيقه

مي‌توانيد خيلي آرام موهايتان را با شامپو بشوييد و سپس از ماسك‌هاي تقويتي يا حالت‌دهنده‌هاي مناسب استفاده كنيد. همين‌طور شست‌وشوي تمام بدن با صابون ملايم و سپس استفاده از لايه‌بردارهاي فيزيكي و درخشان‌كننده‌هاي پوست هم حتما بايد در برنامه شما باشد اما شما حدود ۰۱ دقيقه دیگر زمان داريد كه مي‌توانيد از آن براي آرامش استفاده كنيد. اگر وان داريد آن را با آب نيمه‌گرم تا نيمه پر كنيد و چند قطره روغن‌هاي خوشبوكننده يا آرامش‌بخش در آب بريزيد و در آن غوطه‌ور شويد. اگر هم وان نداريد دوش را با آب نسبتا گرم با شدت كم باز كنيد و يكي، دو دقيقه زير جريان آب قرار بگيريد و به هيچ چيز مطلقا فكر نكنيد.

چگونه بهترین موها را داشته باشید

شامپوي كودك چيكو براي شادي كودك شما

اگر مي‌خواهيد از موها و پوست كودك‌تان محافظت كنيد مي‌توانيد از محصولات كودك چيكو استفاده كنيد. محصولات شامپو، فوم حمام و لوسيون ضدحساسيت و فاقد مواد مضر هستند. اين محصولات پوست كودك را تغذيه و همه نيازهاي آن را برطرف مي‌كنند.

۴. شامپو کردن روزانه، خوب یا بد؟

متخصصان پوست و مو به توافق رسیده‌اند که دلایل کمی برای اینکه هر روز موهای خود را شامپو کنید، وجود دارد. دکتر میرمیرانی می‌گوید: «مو یک تار نخ است. یک نخ پشمی را تصور کنید؛ هر چه بیشتر آن را بشويید ظاهر بدتری پیدا می کند. برای همین نیازی به شست‌وشوی روزانه موها نیست.» هر چه موهای شما بلندتر، زبرتر، و فرفری‌تر باشد، باید بین زمان شست‌وشوي مو با شامپو فاصله بیشتری باشد.دکتر هیتر وولری‌لوید، مدیر بخش مراقبت‌های پوستی در دانشگاه میامی، در اين مورد ابراز کرد: «این نكته به دليل چربی‌های روی پوست سر است که به سرعت روی ساقه مو می‌آید. هر چه چربی کمتر باشد مو خشک‌تر است و نیازی به زیاد شامپو زدن ندارد.» اما بیشتر افراد با موهای کوتاه، نازک و لخت هم می‌توانند از شامپو کردن روزانه صرف‌نظر کنند.دکتر زو درالوس در مجله بین‌المللی موشناسی نوشته كه شامپو کردن روزانه تنها زمانی لازم است که تولید چربی پوست سر بسیار زیاد باشد.دكتر آروجو هم مي‌گويد که تنها دلیل برای شامپو کردن روزانه می‌تواند مصرف مواد معطر باشد. او می‌گوید که اگر مجبور به استفاده از این مواد هستید، باید از یک شامپوی ملایم استفاده کنید. شامپوهای ملایم که به عنوان شامپوی روزانه نیز شناخته می‌شوند، حاوی ترکیبات شوینده ملایم‌تری نسبت به سایر شامپوها هستند.

چگونه بهترین موها را داشته باشید

شامپوهاي داو، مراقب موهاي شما

اگر موهايتان دچار مشكل شده، شامپوهاي ترميمي داوتراپي كه با تكنولوژي فايبراكتيو ابداع شده‌ مي‌توانند موهاي شما را سالم كنند. با استفاده از اين شامپوها مي‌توانيد هر كاري دوست داريد با موهايتان بكنيد زيرا داو از موهاي شما مراقبت مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ک همش شد تبلیغات شامپو. بالاخره شامپو بزنیم یا نه..

      پاسخ ها

      • خسته

        مگه نخوندی!! میگه اگه موهای سرت خیلی چربه باید هرروز شامپو بزنی

    • خودم

      ممنون مفید بود. لطفا مطالب بیشتری راجع به معرفی محصولات بهداشتی داشته باشید

    • بدون نام

      کتو کتو ناور ن

    • صنم

      به نظره من شامپو آتو خیلییییی عااالیه...
      به پیشنهاد یکی از دوستانم استفاده کردم؛عالی بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج