اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۵۵۰۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شکست شاگردان آلکنو در نخستین مسابقه پلی‌آف

مرحله پلی‌آف لیگ والیبال روسیه آغاز شد و تیم زنیت کازان که هدایت آن را «ولادیمیر آلکنو» بر عهده دارد، در نخستین مسابقه خود مغلوب شد.

خبرگزاری مهر: مرحله پلی‌آف لیگ والیبال روسیه آغاز شد و تیم زنیت کازان که هدایت آن را «ولادیمیر آلکنو» بر عهده دارد، در نخستین مسابقه خود مغلوب شد.

مرحله پلی‌آف سوپرلیگ روسیه از دوشنبه‌شب با حضور شش تیم در دو گروه به میزبانی مسکو آغاز شد. در پایان این مرحله، از هر گروه تیم‌های اول و دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند و تیم‌های سوم دو گروه، برای جایگاه پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت.

تیم زنیت کازان روسیه در نخستین مسابقه خود در این مرحله، به مصاف لوکوموتیو نووسیبیرسک رفت و با نتیجه سه بر دو نتیجه بازی را واگذار کرد.

تیم زنیت کازان روسیه در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۹ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب حریف خود شد.

شاگردان آلکنو فردا (سه‌شنبه) در دومین مسابقه خود در این مرحله، به مصاف تیم کوزباس می‌روند و در صورت پیروزی برابر این تیم، باید منتظر نتیجه مسابقه دو تیم کوزباس و لوکوموتیو نووسیبیرسک بمانند تا رتبه آن‌ها در جدول گروه مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج