adexo3
۹۶۵۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آنچلوتی: ایسکو شبیه سیدورف است

سرمربی رئال مادرید بازیکن جوان تیمش را به شاگرد سابقش در میلان تشبیه کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی رئال مادرید بازیکن جوان تیمش را به شاگرد سابقش در میلان تشبیه کرد.

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل لوانته اظهار داشت: جو بازیکنان آرام است. آنها می‌دانند که همه بازی‌ها مهم است. تیم تاکنون هرکاری را عالی انجام داده است و اکنون پایان کار است. در کل جو تیم آرام است و بازیکنان انگیزه دارند.

وی در خصوص شرایط آربلوا ادامه داد: آربلوا مشکلی در زانویش دارد که آن را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که به استراحت نیاز دارد. پس از استراحت باید ببینیم می‌تواند تمرین کند یا نه. اونه تنها به خاطر توانایی‌های دفاعی بلکه به خاطر شخصیتش بازیکن بسیار مهمی برای ما است. خوشبختانه حال او بهتر می‌شود و می‌تواند در بازی بعدی آماده شود.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: په‌په از ناحیه شکم مشکل داشت و تمریناتش را شروع کرد. او تمرینات سبک انجام داده و قبل از مسابقه درباره او تصمیم می‌گیرم. بازگشت آلونسو برای تیم بسیار مهم بود و این با پیشرفت تیم همراه شد. در شرایط خوبی قرار داریم.

وی اضافه کرد: بنزما در تیم و با بازی ما احساس راحتی می‌کند. دلیل پیشرفتش همین است. او روی کارش تمرکز کرده و نتیجه‌اش را می‌بیند.

آنچلوتی در خصوص ایسکو گفت:‌ یک ماه با ایسکو صحبت کرده بودم. نمی‌توانستیم در این پست او را به کار بگیرم. او مقابل شالکه و اتلتیکو بسیار عالی بازی کرد. احتمال قرار گرفتن او در ترکیب اصلی بیشتر شده است. یک مورد مشابه او داشتم. سیدورف یک هافبک هجومی بود که با از خود گذشتگی در آن پست بازی می‌کرد. ایسکو هم می‌تواند کار سیدورف را انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج