اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۹۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هندبال ایران بالاخره جهانی می‌شود؟

تیم ملی هندبال ایران فردا در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برابر میزبان به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس: تیم ملی هندبال ایران فردا در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برابر میزبان به میدان می‌رود.

فردا روز سرنوشت‌سازی برای هندبال ایران است؛ جایی که ملی‌پوشان ایران در دیداری حساس به مصاف میزبان شانزدهمین دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا یعنی بحرین می‌روند.

دیدار ایران و بحرین به نوعی جدال بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع گروه اول محسوب می‌شود؛ ایران با ۱۳۴ گل زده برابر بهترین خط دفاع گروه نخست یعنی بحرین با ۸۳ گل خورده قرار خواهد گرفت.

این دو تیم از مربیان خارجی سود می‌برند که به خوبی از حساسیت‌های این بازی مهم خبر دارند؛ البته صعود بحرینی‌ها به دور دوم قطعی شده است و این امکان وجود دارد که صلاح بوچکرو، سرمربی این تیم به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد و این فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا بازیکنان ایران بتوانند راحت‌تر نخستین شکست بحرین را رقم زده و از سد میزبان این دوره از رقابت‌ها عبور کنند تا راهی دور بعد شوند.

رافائل کاستلو هم که اصلاً دوست ندارد تیمش در دیدار فردا بازنده باشد با تمام توان وارد میدان خواهد شد؛ وی در بازی روز گذشته هم کمتر از بازیکنانی مانند الله‌کرم استکی و بیجاری و طالبی استفاده کرد تا برای دیدار حساس مقابل بحرین آماده باشند. دوئل ایران و بحرین از آن جهت مهم است که ملی‌پوشان ایران برای نخستین بار در آستانه صعود به مسابقات جهانی قرار داشته و جای هیچگونه اشتباهی ندارند.

این بازی فردا از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در سالن خلیفه شهر منامه به انجام خواهد رسید و به گفته مسئولان فدراسیون و شبکه ورزش، دیدار ایران و بحرین به صورت زنده از این شبکه پخش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج