adexo3
۷۹۹۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صادقيان: دليلي ندارد خوشحالي نکنم

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من نيم فصل اول هم مقابل ذوب آهن بازي کردم و اين بازي ديگر حساسيت خاصي برايم ندارد.

ایپنا: پيام صادقيان درباره وضعيت پرسپوليس اظهارداشت: شرايطمان خوب است. بچه ها باخت مقابل تراکتور را که منصفانه نبود فراموش کرده اند و خودشان را براي بازيهاي بعدي آماده مي کنند.

وي ادامه داد: در بازي با تراکتور اصلا مستحق باخت نبوديم.بچه ها خيلي زحمت کشيدند و موقعيتهاي زيادي هم روي دروازه تراکتور ايجاد کردند. ضمن اينکه داور پنالتي روي فرزاد حاتمي را هم نگرفت. آن باخت چيزي از ارزشهاي پرسپوليس کم نمي کند و در بازيهاي آينده اين شکست را جبران مي کنيم.

صادقيان با اشاره به ديدار مقابل ذوب آهن گفت: جايگاه ذوب آهن در جدول نبايد باعث شود اين تيم را دست کم بگيريم. بازي با ذوب آهن اصلا آسان نيست و من مي دانم که بازيکنان اين تيم انتحاري مقابل پرسپوليس بازي خواهند کرد. ما براي شکست ذوب آهن به ميدان مي رويم و اطمينان دارم با حمايت هواداران برد شيريني کسب خواهيم کرد.

مهاجم پرسپوليس درباره رويارويي با تيم سابقش خاطرنشان کرد: من نيم فصل اول هم مقابل ذوب آهن بازي کردم و اين بازي ديگر حساسيت خاصي برايم ندارد. دوست دارم ذوب آهن از اين شرايط خارج شود اما بعد از بازي با پرسپوليس چون خود ما هم به برد در اين ديدار نياز داريم.

صادقيان در پاسخ به اين سوال که در صورت گلزني شادي خواهد کرد، گفت: چرا شادي نکنم؟ من بازيکن پرسپوليس هستم و به پيراهن تيمم تعصب دارم. دليلي ندار گل بزنم و خوشحالي نکنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج