adexo3
۷۸۵۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تلاش يوونتوس براي فرار از ناکامي بزرگ

در دومين شب از دور پنجم رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا يوونتوس براي بقا در رقابت‌‌ها، خود را محکوم به برد مي‌بيند و منچستريونايتد براي حفظ صدرجدول گروه نخست به سرزمين ژرمن‌ها مي‌رود.

تسنیم: در دومين شب از دور پنجم رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا يوونتوس براي بقا در رقابت‌‌ها، خود را محکوم به برد مي‌بيند و منچستريونايتد براي حفظ صدرجدول گروه نخست به سرزمين ژرمن‌ها مي‌رود.

دور پنجم رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) با برگزاري مسابقات ۴ گروه ابتدايي پيگيري خواهد شد.

گروه A

در گروه نخست اين رقابت‌‌ها، منچستريونايتد، قهرمان فصل گذشته ليگ برتر انگليس که با ۸ امتياز صدر جدول را در اختيار دارد براي حفظ اين جايگاه به خانه تيم دوم جدول، بايرلورکوزن آلمان مي‌رود. لورکوزن که با ۷ امتياز و تفاضل گل برابر با شياطين سرخ (۳+) در رده دوم قرار دارد، در بازي رفت در ورزشگاه اولدترافورد تن به شکست سنگين ۴ بر ۲ داد اما فردا شب مي‌تواند با گرفتن انتقام آن شکست در صدر جدول قرار بگيرد.

شاگردان سامي هيپيا در صورتي که در ديگر بازي گروه شاختاردونتسک اوکراين در خانه‌اش نتواند بر رئال بتيس اسپانيا غلبه کند با پيروزي برابر مردان ديويد مويس مي‌توانند به دور بعد صعود کنند. اگر منچستريونايتد بازي مقابل لورکوزن را ببرد، صرف‌نظر از هر نتيجه‌اي که در بازي شاختار - بتيس رقم بخورد، صعودش به مرحله يک هشتم نهايي قطعي خواهد شد.

در بازي شاختار - بتيس، نماينده اسپانيا تنها در صورتي به صعود اميدوار مي‌ماند که اوکرايني‌ها را در خانه‌شان شکست دهد و منچستر يونايتد هم بتواند لورکوزن را در آلمان مغلوب کند.

جدول گروه A

۱- منچستريونايتد ۸ امتياز (تفاضل گل: ۳+)

۲- بايرلورکوزن ۷ امتياز (تفاضل گل: ۳+)

۳- شاختاردونتسک ۵ امتياز (تفاضل گل: ۲-)

۴- رئال سوسيه‌داد يک امتياز (تفاضل گل: ۴-)

گروه B

در گروه دوم رقابت‌ها رئال مادريد اسپانيا به عنوان صدرنشين جدول رده‌بندي در شرايطي از گالاتاسراي ترکيه ميزباني مي‌کند که تنها با کسب يک امتياز از اين مسابقه صعودش را به مرحله يک هشتم نهايي قطعي مي‌کند. کهکشاني‌ها در حال حاضر با ۱۰ امتياز با نزديک‌ترين تعقيب کننده خود که همين گالاتاسراي است ۶ امتياز فاصله دارند. پيروزي يا تساوي صدرنشيني رئال مادريد را تثبيت مي‌کند اما شکست احتمالي هم شانس صعود را از اين تيم نمي‌گيرد بلکه آن را به تعويق مي‌اندازد.

در ديگر بازي اين گروه يوونتوس، قهرمان فصل گذشته ايتاليا که هنوز موفق به کسب پيروزي در رقابت‌هاي اروپايي فصل جاري نشده و با ۳ امتياز قعرنشين است، اميد زيادي دارد تا در خانه برابر کپنهاگن دانمارک اولين پيروز‌ي‌اش را کسب کند. در واقع کسب هر نتيجه‌اي جز پيروزي بانوي پير را از حضور در جمع ۱۶ تيم پاياني رقابت‌ها باز خواهد داشت.

جدول گروه B

۱- رئال مادريد ۱۰ امتياز (تفاضل گل: ۱۰+)

۲- گالاتاسراي ۴ امتياز (تفاضل گل: ۴-)

۳- کپنهاگن ۴ امتياز (تفاضل گل: ۵-)

۴- يوونتوس ۳ امتياز (تفاضل گل: ۱-)

گروه C

در گروه سوم رقابت‌‌‌ها، تيم پاري‌سن‌ژرمن قهرمان فصل گذشته ليگ دسته اول فوتبال فرانسه در حالي خود را براي مصاف با المپياکوس آماده مي‌کند که با ۱۰ امتياز و حاشيه امنيت ۳ امتيازي در صدر جدول، تنها با کسب يک تساوي برابر نماينده يونان به عنوان صدرنشين راهي مرحله يک هشتم نهايي مي‌شود.

بازي رفت اين ۲ تيم در يونان با پيروزي ۴ بر يک PSG خاتمه يافت. تساوي در اين بازي، هم نماينده فرانسه و هم نماينده يونان را به مرحله بعد خواهد فرستاد البته به شرط آن که بنفيکاي پرتغال در ديگر بازي گروه نتواند در خانه اندرلشت بلژيک به پيروزي برسد. بنفيکا در صورت غلبه بر قهرمان فصل گذشته ليگ بلژيک به صعود اميدوار مي‌ماند و چشم به بازي آخر خود در خانه برابر پاري‌سن‌ژرمن مي‌دوزد.

جدول گروه C

۱- پاري‌سن‌ژرمن ۱۰ امتياز (تفاضل گل: ۱۱+)

۲- المپياکوس ۷ امتياز (تفاضل گل: ۱+)

۳- بنفيکا ۴ امتياز (تفاضل گل: ۲-)

۴- اندرلشت يک امتياز (تفاضل گل: ۱۰-)

گروه D

وضعيت گروه چهارم با ساير گروه‌ها تفاوت عمده‌اي دارد چرا که در آن چهره هر ۲ تيم صعود کننده مشخص شده است. در اين گروه بايرن مونيخ آلمان، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌‌ها که صدرنشين گروه است و منچسترسيتي انگليس که رده دوم را در اختيار دارد در دور چهارم صعود خود را قطعي کرده‌اند هرچند هنوز مشخص نشده که کدام يک از اين ۲ تيم به عنوان صدرنشين و کدام يک به عنوان تيم دوم راهي مرحله يک هشتم نهايي مي‌شوند.

پيروزي بايرن مونيخ در بازي فردا شب در خانه زسکا مسکو روسيه (ديداري که ساعاتي زودتر از ساير بازي‌ها برگزار مي‌شود) باواريايي‌ها را قطعا به عنوان صدرنشين راهي مرحله بعد خواهد کرد. در ديگر بازي اين گروه منچسترسيتي ميزبان ويکتوريا پلژن جمهوري چک است به اين اميد که با پيروزي در اين بازي همچنان شانسي براي کسب سهميه ليگ اروپا داشته باشد.

جدول گروه D

۱- بايرن مونيخ ۱۲ امتياز (تفاضل گل: ۱۱+)

۲- منچسترسيتي ۹ امتياز (تفاضل گل: ۵+)

۳- زسکا مسکو ۳ امتياز (تفاضل گل: ۶-)

۴- ويکتوريا پلژن بدون امتياز (تفاضل گل: ۱۰-)

تمامي ديدارهاي فردا شب به استثناي ديدار تيم‌هاي زسکا مسکو و بايرن مونيخ، ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار مي‌شود. بازي قهرمان آلمان و نماينده روسيه در ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج