adexo3
۶۶۳۹۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کری های پيام صادقيان هنوز ادامه دارد!

در مورد شايعه دعوت نشدن به تيم ملي هم بايد بگويم آقا جواد بزرگتر و باشخصيت تر از اين حرفهاست كه نگذارد ملي پوش شوم.

سایت گل: بدون شك پيام صادقيان يكي از بهترين بازيكنان دربي ۷۷ بود. البته در نهايت هم او به عنوان برترين بازيكن زمين انتخاب شد تا نشان دهد در ۲۱ سالگي هم مي تواند به مرد سرنوشت ساز تركيب پرسپوليس تبديل شود. پيام صادقيان درباره دربي مي گويد:« اولين تجربه ام بود در دربي و خيلي انگيزه داشتم. اصلا استرس به خودم راه ندادم و كاملا آماده حضور در زمين بودم. متاسفانه دربي جذاب از آب درنيامد. البته نيمه دوم خيلي پرهيجان تر از نيمه اول دنبال شد اما حيف كه نتوانستيم با برد زمين را ترك كنيم.»

صادقيان درباره اينكه به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شد مي گويد:« همه بچه ها زحمت كشيدند و اين عنوان فقط مال من نيست. به نظر خودم خوب بودم اما ديگران بايد درباره بازي من نظر بدهند. حالا هم تشكر مي كنم از كارشناساني كه به من راي دادند و بااعث شدند تا بهترين بازيكن دربي شوم»

اما نظر صادقيان درباره خطاهاي متعدد بازيكنان استقلال روي او:« فوتبال است ديگر و اين خطاها پيش مي آيد. من ناراحت نيستم ، فقط خدا را شكر مي كنم كه مصدوم نشدم. آنها هر چه مي خواستند زدند و من هم خوردم. »

پيام صادقيان در نيمه دوم، با حالتي عصباني روي پاي جواد نكونام تكل زد. خيلي ها شايعه كردند كه به دليلي همين تكل، شايد نكونام باعث شود صادقيان ديگر رنگ تيم ملي را نبيند. اما پيام در اين باره مي گويد:« شرايط بازي طوري بود كه عصباني بودم و يك مقدار هم جو مرا گرفته بود. بعد از آن تكل از خود آقا جواد هم عذرخواهي كردم. اصلا كارم درست نبود و بعد از اينكه آرامتر شدم لبه اشتباهم پي بردم. سعي مي كنم ديگر اين حركات را تكرار نكنم. در مورد شايعه دعوت نشدن به تيم ملي هم بايد بگويم آقا جواد بزرگتر و باشخصيت تر از اين حرفهاست كه نگذارد ملي پوش شوم. من اين شايعه را اصلا قبول ندارم. من ۲۱ سال بيشتر ندارم و با توجه به خصوصاتي كه از نكونام سراغ دارم مطمئنم كه او جلوي پيشرفت مرا نمي گيرد. آقا جواد حرفه اي است و هرگز اين كار را انجام نخواهد داد. »

حنيف عمران زاده مدعي شده مهاجمان پرسپوليس حني نتوانستند يك بار از مدافعان استقلال عبور كنند. پيام صادقيان در اين باره مي گويد:« گل من و خلعتبري ماند براي بازي برگشت اما درباره عمران زاده بايد بگويم او اصلا نبايد اين اجازه را به خودش بدهد كه در مورد ما صحبت كند. البته من كه از آنها زياد رد شدم ولي ديگر بحثش را نكنيم بهتر است. فقط اين را بگويم كه حنيف ،۱۰۰ سال ديگر هم نمي تواند مرا مهار كند.»

صادقيان از شوتي هم حرف مي زند كه توسط مهدي رحمتي مهار شد. او مي گويد:« ماشالله مهدي رحمتي، شوتم را عالي گرفت. او يكي از بهترين گلرهاي ايران است و آن شوت را خيلي خوب در آورد»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید تبریز

      جم کن بابا اون از فوتبالتون که ملت رو گذاشتین سر کار

      فقط بلدین حرف بزنین کری بخونین هیچی نیستین حیف اون پولی که از بیتالمال میخورین

    • رضا از فراشبند

      هری بزرگتون که دایی است نتونست به استقلال گل بزنه حالا تو میتونی بچه به همین خیال باش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج