adexo3
۵۷۵۱۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رويانيان: حاضرم با عابديني کار کنم

محمد رويانيان قبول دارد که امير عابديني جاي او به پرسپوليس بيايد چرا که مي‌توانند با يکديگر همکاري داشته باشند.

ایسنا: محمد رويانيان قبول دارد که امير عابديني جاي او به پرسپوليس بيايد چرا که مي‌توانند با يکديگر همکاري داشته باشند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه امضاي تفاهمنامه همکاري با وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات، اظهار کرد: اگر عابديني به جاي من بيايد قبول دارم. ما مي‌توانيم با هم کار کنيم. ايشان مي‌تواند در بخش توسعه باشگاه کار کند و من هم به کارهاي اقتصادي مي‌پردازم، اما فکر نمي‌کنم که ايشان را بياورند.

وي ادامه داد: تا الان من را کيش کرده‌اند، اما هنوز مات نشده‌ام. همان طور که قبلا هم گفته‌ام اگر من را از مدير عاملي بردارند، واقعا در پرسپوليس مي‌مانم و به اين تيم کمک مي‌کنم. در صورتي که فرد جديدي بيايد دوست دارم در کنار آن فرد هم کار کنم. به هر حال من شش جام نگرفته‌ام که بگويم مي‌خواهم بمانم و يک جام ديگر هم بگيرم. تا الان جامي نگرفته‌ام اما الان فکر مي‌کنم مي‌توانم در توسعه باشگاه کمک کنم.

رويانيان با اشاره به اين که چرا بايد پرسپوليس را به چالش ملي بکشد، گفت: من از شما يک سوال دارم. پرسپوليس تمريناتش را زودتر از همه شروع کرده بود و تيمش را بسته بود. اردو هم برگزار کرده بود، اما چرا ناگهان پرسپوليس را به چالش کشيدند؟ من چيزهايي در اين رابطه مي‌دانم اما نمي‌توانم بگويم. رقيب ما بدترين شرايط را دارد، اما کسي به آنها کاري ندارد. سپاهان بيشترين پول‌ها را خرج مي‌کند، اما به آنها هم کسي توجه نمي‌کند.

در ادامه خبرنگاري از رويانيان پرسيد حمايت همه جانبه هواداران و پيشکسوتان از شما چه حسي را برايتان ايجاد کرد؟ که وي پاسخ داد: من احساس غرور و افتخار مي‌کنم. هواداران و پيشکسوتان واقعا به من لطف کرده‌اند. از آن لحظه وظيفه من خيلي سنگين‌تر شده است. وقتي شما چنين لطفي را از مردم مي‌بينيد بايد همه زندگي‌تان را براي پاسخ دادن به محبت‌شان بگذاريد.

در ادامه مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره علت نيامدن حدادي فر به پرسپوليس، گفت: ما با حدادي فر قرارداد بسته بوديم، اما باشگاه ذوب آهن اجازه حضور او را در پرسپوليس نداد. ما هم بحثي در اين نداريم. بايد دو هافبک جديد جذب کنيم که يکي از آنها خارجي است و يکي هم داخلي. ما در فصل جديد ۱۲ خروجي داشتيم. مهدوي کيا از فوتبال خداحافظي کرد و کريمي هم که از دست ما رفت. اين‌ها بازيکنان ارزشمندي بودند که شايد جايشان پر نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 6666666666666تایی

      ایول سردار جون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج