adexo3
۴۹۵۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آنچلوتی در مادرید، ونگر در پاریس

فصل کوچ مربیان بزرگ اروپایی

کارلو آنچلوتی بیش از هر زمان دیگری به رئال مادرید نزدیک شده است. او آماده است که جای ژوزه مورینیو را در این تیم بگیرد.

فصل کوچ مربیان بزرگ اروپایی

روزنامه تماشا: کارلو آنچلوتی بیش از هر زمان دیگری به رئال مادرید نزدیک شده است. او آماده است که جای ژوزه مورینیو را در این تیم بگیرد. روزنامه «سان» گزارش کرده است منابعی در باشگاه رئال گزارش کرده اند که بین رئال و آنچلوتی توافقی صورت گرفته و آنها صرفا منتظر پایان فصل هستند تا اعلام کنند که او پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

فردی از درون باشگاه به سان گفته است: «بین رئال و آنچلوتی توافق صورت گرفته است. آنچلوتی کسی است که برای جایگزینی مورینیو انتخاب شده است.»

این سومین تلاش فلورنتینو پرس برای آوردن آنچلوتی به باشگاه مادریدی است. پیش از این و زمانی که آنچلوتی در میلان بود پرس دوبار تلاش کرد که او را به مادرید ببرد. بار اول میلانی ها اجازه خروج آنچلوتی را ندادندو بار دوم پیش از رئال با چلسی به توافق رسیده بودند. به نظر می رسد که سرانجام تلاش پرس برای فصل بعد نتیجه خواهد داد و آنچلوتی سرمربی رئال خواهد شد.

آنچلوتی پیشنادات دیگری هم دارد. لوپاریزین گزارش می کند که آنچلوتی از آرسنال و منچسترسیتی هم پیشنهاد دارد. از طرفی دیگر اگرچه این روزنامه می نویسد: «سرمربی ایتالیایی تصمیم گرفته است که پاری سن ژرمن را در انتهای فصل ترک کند، این تصمیم روز چهارشنبه و در دیدار با رئیس باشگاه ناصر الخلیفه گرفته شده است.»

اما خروج آنچلوتی که به احتمال زیاد با رفتن او به رئال همراه خواهد بود درصورتی اتفاق خواهد افتاد که پاری سن ژرمن جایگزین مطلوب خود را برای سرمربیگری پیدا کند. کسی که دیلی میل از روزنامه پاریسی نقل می کند، آرسن ونگر خواهد بود. با وجودت پیشنهاد آرسنال به آنچلوتی، رفتن او به این تیم می تواند سبب آمدن ونگر به پاری سن ژرمن هم باشد. مربی فرانسوی آرسنال که 17 سال است سرمربی تیم لندنی است و 8 سال از آخرین جامی که در این تیم گرفته است می گذرد.

این امر سبب شده است که جایگاه او در این تیم ماندن گذشته مستحکم نباشد. پاریسی ها به دنبال آن هستند که ونگر را بعداز 19 سال به فرانسه برگردانند و تیم پرستاره خود را در اختیار او قرار دهند.

چیزی که ونگر در همه این سال ها در اختیار نداشته است و هر بار مجبور شده است که ستاره هایش را بفروشد. در این صورت به نظر می رسد که رفتن مورینیو از رئال هم در پایان فصل قطعی باشد. «دیلی میل» هم گزارش می کند که جانشین او در رئال سرمربی سابق چلسی خواهد بود.

با این اوصاف بد در تابستان باید منتظر کوچ مربیان بزرگ اروپایی بود. آنچلوتی از پاریس به مادرید خواهد رفت، مورینیو مادرید را به مقصد لندن ترک می کندن و ونگر بعد از مدت ها لندن را ترک می کند تا به وطنش برود.

هاینکس: رفتن من به مادرید کار رسانه هاست

بعد از نتایج درخشان هاینکس در بایرن مونیخ، از او به عنوان یکی از گزینه های احتمالی جانشینی مورینیو در مادرید نام می برند. بایرن مونیخ در این فصل نتایج فوق العاده ای گرفته است. آنها 7 هفته پیش از پایان بوندس لیگای این فصل قهرمان لیگ شدند و با پیروزی 4- صفر در دور رفت نیمه نهایی مقابل بارسلونا به احتمال زیاد فینالیست لیگ قهرمانان خواهند بود.

هاینکس در تابستان جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد. هاینکس اما شایعاتی که در مورد رفتن او به مادریدوجود دارد را رد کرد هر چند تصمیمی را که برای آینده اش گرفته است برای خبرنگاران فاش نکرد: «نمی توانم به شما بگویم که در پایان فصل چه خواهم کرد. می خواهم به آرامی شرایط را پیش ببرم. می دانم چه کار خواهم کرد؛ مدتی است که از این مسئله آگاهی دارم. من هرگز مدیر برنامه نداشتم و شایعاتی که در مورد رفتن من به اسپانیا منتشر شده، کار رسانه هاست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج