adexo3
۴۰۹۴۸۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ممنوعیت تردد شبانه در جاده هراز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت: ممنوعیت تردد شبانه خودروها در جاده هراز(آمل - تهران) از شنبه شب اول آبان ماه بار دیگر از سر گرفته می شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت: ممنوعیت تردد شبانه خودروها در جاده هراز(آمل - تهران) از شنبه شب اول آبان ماه بار دیگر از سر گرفته می شود.
عباسعلی نجفی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای طرح های راهداری و نگهداری راهها، محور هراز از ساعت 21 شب تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه شنبه به روی خودروهای عبوری بسته خواهد بود.
به گفته وی روند ممنوعیت تردد شبانه در جاده هراز تا 11 آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهارداشت : برای تسهیل در تردد خودروهای عبوری در پایان هفته این ممنوعیت تردد از روز چهارشنبه تا شنبه شب برداشته خواهد شد.

جاده هراز یکی از پرترددترین محورهای مازندران به پایتخت است که ظرفیت آن روزانه بین20 تا 40هزار وسیله نقلیه است که براساس آمار رسمی روزانه در اوج ترافیک در این محور سه تا چهار برابر ظرفیت تردد انجام می شود.

اردیبهشت ماه سال جاری نیز این جاده به مدت یک ماه برای عملیات لق گیری سنگ های حاشیه بسته شد.

در نیمه نخست سال جاری 215 میلیون دستگاه خودرو در جاده های مازندران تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد این ترددها افزایش داشت.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که جاده هراز، سوادکوه و کندوان از پرترافیک ترین محورهای این خطه شمال کشور محسوب می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      جاده هراز و چالوس واقعا زیبا و با حاله البته اگر مسافرین محترم به تمیز بودن اطراف جاده هم کمک کنند و زباله های خود را اطراف جاده رها نکنند خودم همرا خانواده امسال مسافرت رفت از جاده هراز و برگشت از جاده چالوس بودم و جای تشکر دارد از عوامل راهداری که این روزها تا آخر فروردین سال بعد روزهای پر کاری خواهند داشت خدا قوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج