adexo3
۳۹۰۹۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

درخواست ۶ ميلياردي كشتي فرنگي

كشتي فرنگي ايران بدجوري دچار زياده‌خواهي شده است، آن هم در شرايطي كه با توجه به شرايط اقتصادي كشور، بودجه ورزش تا حدود زيادي آب رفته و فدراسيون‌ها موظف هستند بر اساس خواست و نظر وزارت ورزش و جوانان، برنامه‌هاي خود را با حداقل هزينه برگزار كنند.

جام جم آنلاين: كشتي فرنگي ايران بدجوري دچار زياده‌خواهي شده است، آن هم در شرايطي كه با توجه به شرايط اقتصادي كشور، بودجه ورزش تا حدود زيادي آب رفته و فدراسيون‌ها موظف هستند بر اساس خواست و نظر وزارت ورزش و جوانان، برنامه‌هاي خود را با حداقل هزينه برگزار كنند.

اين وسط گويا دست‌اندركاران كشتي فرنگي متوجه شرايط حساس كنوني نيستند و از فدراسيون كشتي انتظار دارند همه‌گونه امكانات و تجهيزاتي را براي اردوي تيم ملي فراهم كند، شايد اگر امروز اردوي كشتي‌گيران با چند روز تاخير برگزار مي‌شود، دليل آن فقط به اين خواسته محمد بنا به‌عنوان مدير تيم‌هاي ملي كشتي‌فرنگي برمي‌گردد.

هر چند هنوز به طور مشخص معلوم نيست محمد بنا خود در تمرينات تيم ملي حاضر خواهد شد يا خير، اما گويا وي از فدراسيون كشتي تقاضاي شرايط و امكاناتي را دارد كه وقتي اين خواسته‌ها روي كاغذ مي‌آيد، رقمي در حدود شش ميليارد تومان را بالغ مي‌شود كه به‌طور طبيعي تامين آن فعلا از سوي فدراسيون كشتي غيرممكن است.

هرچند اعتقاد داريم به دنبال موفقيت بزرگ و تاريخي كشتي‌فرنگي در المپيك لندن، هر قدر هم كه به فرنگي‌كارها توجه شود، باز هم كم است، اما به‌هر‌حال بايد هر درخواستي معقول و قابل انجام باشد.

در حقيقت بيان خواسته‌هايي كه در شرايط حاضر امكان برآورده كردن آن فراهم نيست، به منزله طبل بزرگي است كه هيچ‌وقت قرار نيست نواخته شود.

محمد بنا براي كشتي‌فرنگي و ورزش ايران عزيز است و در طول تاريخ نيز هيچ‌كس كار بزرگ او و همكارانش را در تيم ملي كشتي‌فرنگي در لندن ۲۰۱۲ فراموش نخواهد كرد، اما اين مربي بايد به اين نكته مهم توجه كند كه در چنين شرايطي نبايد دست مسوولان كشتي را در پوست گردو بگذارد.

بديهي است وقتي كشتي آزاد برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را از مدت‌ها پيش آغاز كرده و برنامه‌هايش را مو به مو در جهت حضوري موفق در رقابت‌هاي جام‌جهاني تهران (اسفندماه) پيش مي‌برد، كشتي‌فرنگي نبايد درجا زده و زمان را بيش از اين از دست بدهد.

هر چند كه با جا خالي دادن يك مربي، برنامه‌هاي كشتي فرنگي زمين نخواهد ماند و مربي ديگري عنان كار را در دست خواهد گرفت، اما بي‌شك هر گلي يك بويي دارد و چه بهتر آن‌كه محمد بنا كه مسئوليت بزرگ‌تري را در برهه كنوني بر عهده گرفته،‌ كشتي‌فرنگي را تنها نگذارد.

اين نكته را نيز نبايد ناگفته گذاشت كه كشتي‌فرنگي بيش از هر امكانات و تجهيزاتي در وهله نخست به همدلي و وحدت نظر نياز دارد و حيف است كه اين همدلي و وفاق از آن گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نامشخص

      دیگه چی میخوان سالن مجانی غذای مجانی که خیلی هم ازسرشون زیادی فکر میکنن چکارکرده اند

    • محسن

      باید توجه کرد که این تقاضاهای بنا مربوط به دیروز و امروز نمیشه
      اگر مدیران فدراسیون و مدیران ارشد تر زودتر از خواب بیدار می شدند و این امکانات حداقلی که حتی افغانستان هم دارد رو فراهم می کردند الان نمیخواستند اینقدر هزینه کنند
      مسئولان هزینه ی خواب خودشون رو میدهند نه هزینه ی بنا را

    • سینا

      تقریبا میشه معادل رقم قرارداد نکونام با استقلال.برای رشته ای که 3 طلا از المپیک گرفته اصلا زیاد نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج