adexo3
۲۷۳۶۸۰
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

آزادراه همدان - ساوه بسته شد

فرمانده پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید آزاد راه همدان- ساوه بسته شده و در دیگر راه‌های مواصلاتی استان همدان نیز حالت ویژه اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید آزاد راه همدان- ساوه بسته شده و در دیگر راه‌های مواصلاتی استان همدان نیز حالت ویژه اعلام شده است.

مهدی شاکری با اشاره به تصادف زنجیره‌ای خودروها در آزاد راه همدان- ساوه اظهار داشت: این تصادف در کیلومتر ۱۱۰ همدان رخ داده و در حال حاضر نیروهای انتظامی و امدادی در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروهای پلیس راه در محل وقوع تصادف، پیاده هستند امکان برقراری ارتباط به دلیل برودت هوا با آنها وجود ندارد و اطلاعات دقیقی از حادثه دریافت نکرده‌ایم و به محض دریافت اطلاعات وضعیت را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

فرمانده پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در تمام راه‌های مواصلاتی استان همدان حالت ویژه اعلام شده است تصریح کرد: جاده ساوه به علت کولاک و برودت هوا بسته است و وضعیت در دیگر جاده‌های استان نیز مشابه بوده و کولاک باعث بسته شدن راه‌ها شده است.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت جوی در سطح استان به رانندگان توصیه می‌شود که با تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در راه‌ها تردد کنند و از مسافرت‌های غیر ضروری نیز اجتناب کنند.

شاکری عنوان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم در هر شهری که هستند از محل اسکان موقت و پیش بینی شده آن شهر که توسط فرماندری‌ها و هلال احمر مدیریت می‌شود استفاده کرده و در این وضعیت جوی اقدام به مسافرت نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج